Dusse Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hehe, den gamla godingen kommer man ihåg Minns att jag har klarat spelet men minns inte hur. Kommer iaf ihåg att man skulle gömma sig mycket bakom den saken som är i mitten eller hur man ksa förklara. Skjut mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Precis som stellhell sade, du ska skjuta, akta (så skjuter han, sen laddar han.) så skjuter du, så laddar han osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Är det de strategi spelet som är så F¤CKING kul? DET ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jo, men den jäveln dör ju aldrig. Och sedan tar skotten slut. :'( Jepp, man har ju bara sex skott eller liknande, och även om man får honom att dö mycket på alla, så dör han inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Minns att jag hade en demo på desperados det var nån bana när man skulle döda npn bov och befria en sheriff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Minns att jag hade en demo på desperados det var nån bana när man skulle döda npn bov och befria en sheriff Kan lova att dom inte har sista banan i spelet på demot. Skulle vara ganska onödigt att köpa spelet då när du ändå har klarat sista banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kolla GameFAQs, så klarade jag den banan. Desperados, Robin Hood: The Legend of Sherwood och Chicago 1930 är fan spel som alla borde lira någon gång. Spellbound is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kolla GameFAQs, så klarade jag den banan. Desperados, Robin Hood: The Legend of Sherwood och Chicago 1930 är fan spel som alla borde lira någon gång. Spellbound is teh shit! God idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kolla GameFAQs, så klarade jag den banan. Desperados, Robin Hood: The Legend of Sherwood och Chicago 1930 är fan spel som alla borde lira någon gång. Spellbound is teh shit! För att inte tala om Commandos? Det var längesen man spelade det Aja, alla spel du nämnde gillar jag mycket förutom Chicago 1930 som jag hatade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Minns alla fina stunder jag hade med Desperados demot som man fick med Frosties paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Minns alla fina stunder jag hade med Desperados demot som man fick med Frosties paketet Håller med till 100%! på den du. Hade spelet ett tag. Va rätt skoj. Fast jag körde väl fast och tröttnade... Kanske skulle leta fram det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fick man inte desperados i Frosties paketen ett tag ? ett demo dåra. men är det samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Fick man inte desperados i Frosties paketen ett tag ? ett demo dåra. men är det samma? Läs 3 inlägg upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts