emo Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Prince of Persia 3 bekräftat Första bilderna släppta Ubisoft meddelade under måndagen att de utvecklar en ny del i Prince of Persia-serien. Spelet, under arbetsnamnet Prince of Persia 3, ska vara en blandning av element från de två föregångarna. Man kommer välja mellan två spelbara karaktärer som akrobatiserar och slåss genom ett helt nytt äventyr. John Parkes, EMEA Director Marketing vid Ubisoft, utlovar en hel del överraskningar för seriens fans. Titeln kommer visas under E3-mässan i maj och lanseras under hösten till PlayStation 2, Xbox, GameCube och PC. http://www.gon.se/news.phtml?id=4475 Redigerad 5 maj, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag tyckte att 1an var bra 2an sög....så jag har inga förväntningar på 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Jag tyckte att 1an var bra 2an sög....så jag har inga förväntningar på 3an Ta inte illa upp men dem flesta som jag känner som spelat dem tidigare spelen men tycker det är ett dåligt spel beror på att dem är inte smarta nog att lösa alla grejer man måste göra... edit: eller har tålamod åt spelen Redigerad 5 maj, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tvåan/femman/Warrior Within sög enbart på grund av alla buggar och till viss del ljudet. annars var det riktigt kul. om Ubisoft har lyssnat på kritiken kommer trean/sexan att bli ett favoritspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Har hört att ubisoft har efterlyst ideer till trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts