Ronin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Jag vet inte om det finns en tråd om detta i forumet... har sökt, hittade inget men iallafall. Detta är ett rätt kul spel över nätet. Det är inte nytt, jag spelade det för ett tag sen, men la ner. Nu har dem uppdaterad spelet, det e mycket bättre än förut. Gjorde ett nytt account för ett tag sen... Det är kul... testa. Gangstawar // Have Fun! Redigerad 6 maj, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 You have added a 100 money to SSL Klicka inte! Gå till startsidan istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Så kan man också tolka det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ingen gillar sådana länkar så låt bara bli att posta dem. Dessutom så är jag ganska säker på att det här är fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ingen gillar sådana länkar så låt bara bli att posta dem. Dessutom så är jag ganska säker på att det här är fel forum. Fel forum? Hmm... allmänt? Off-topic? Ok, nästa gång postar jag en allmän tråd i San-Andreas forumet... Tack då vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Fel forum? Hmm... allmänt? Off-topic? Ok, nästa gång postar jag en allmän tråd i San-Andreas forumet... Tack då vet jag... Spel-forumet kanske? Duuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Spel-forumet kanske? Duuh. Tyckte att den passade bättre här på allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Eh, hur kan ett tråd om ett spel, passa sämre i ett forum om spel än om ett forum där man ska snacka om allt möjligt(utom GTA, grafik,design och film samt spel). Hahaha, joo... ETT tråd om ett spel kan man väll lägga in i det allmäna forumet? Man får vell det. Rätta mig om jag har fel. Om jag har väldigt fel så kan någon moderator ändra trådens plats från allmänt till spel då, så ni blir nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gangstawar suger så hårt nu. i början ( eller när jag lirade) var det som bäst. sen uppdaterade dom, även om man vann ALLA matcher så stog det att man hade förlorat och man vann nästan aldrig. tycker det är skit nu! allt är offtast bäst i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Kan ni snälla ge mig pengar genom att trycka på den här länken? Redigerad 6 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kan ni snälla ge mig pengar genom att trycka på den här länken? Får jag en puss nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) *pussar bullet galet* Jag har startat ett nytt crew joina om ni vill! gtasajten4evah Redigerad 7 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts