Guest Cyper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ja jag tror på övernaturliga saker. Vid en väg en bit ifrån där jag bor brukar det stå en ung flicka som vill lifta med någon, plockar man in henne skriker hon efter typ 100 m "SLÄPP UT mig", ignorerar man henne och åker bara förbi så sitter hon i baksätet nästa gång man kollar i bakspegeln är hon borta. Ganska creepy, inget jag har varit med om men många har sagt att dom varit med om detta. Jag har varit med om ett par konstiga saker kan ta en sak. Vid en Ungdoms gård i Hedesunda(där jag bor då) som heter Fubb har det varit ett psyk hem förut i tiden, bra många såna människor har dött där, förra året eller när det var så gick jag + 3 till inne i biljard rummet där då alla stog och pratade med varandra, sen tycket jag att det började mullra lite granna och det kom utifrån, så jag gick närmare fönstrerna där då, sen märkte jag att fönstrerna började bullra som H-E alla vart skit rädda och sprang ut. Kan ta en till när jag ändå håller på. In till biljard rummet på Fubb så är det en sväng dörr, förut när vi satt ett par stycken i en soffa utanför så såg jag att dörren öppnades in dit, jag sa högt "vem fan är det som är där inne" nästan alla sprang in och kollade, jag satt kvar, sen kom alla skirkandes ut "DET VAR INGEN DÄR INNE" sen vågade ingen vara i närheten av det rummet hela den dagen! Är flickan sexig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Är flickan sexig? Tror jag knappast om hon skriker dig i örat tills dina trumhinnor spricker och du får tinnitus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hon kan allt vara det endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hon kan allt vara det endå. Lägg märke till följande: En ung flicka En ung flicka = En flicka på ungefär 10 år. Peddovarning på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Haha, värsta Hedesunda-myten. Häftig dock. WOW Hedesunda nämt av en annan än en från Hedesunda, värsta rekord. Är flickan sexig? Skull inte tro det, för det första en flicka som skriker som H-E, och för det andra, en flicka som bara sitter i baksätet helt plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Är flickan sexig? Låter ändå inte så bra att sitta och runka till henne ifall det blir fetaste "ghost-reaction" och alla världens onda andar våldtar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Kan ju vara roligt endå. Hoppas hon är 13-14 år, kul om andarna våldtar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Kan ju vara roligt endå. Hoppas hon är 13-14 år, kul om andarna våldtar mig. Du är sjuk, vet du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jag vet. Men tänk er, hon kanske är världens sexigaste. Man ska inte säga så mycket om man inte vet. Edit: Undrar när jag får en bild på Zack's spök brorsa. Redigerad 16 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag har varit med om några sånna här saker.. En gång när jag var hemma ensam(alla andra var i västervik) så hörde jag nått som lät som fotsteg i rummet brevid, så jag gick ju upp för att kolla vad d var. Först gick jag till rummet men hittade inget, jag fortsate att leta i dom andra rummen(kunde har varit en inbrottstjuv tänkte jag). Jag hitta ingen/inget där heller så jag går mot mitt rum(nu var jag lite skrajsen) där dörren hade stängts, jag tar tag i handtaget och öppnar dörren. Samtidigt känner jag en vindpust i nacken och kommer på att det måste varit gendraget(hade ett fönster öppet i ett annat rum också) som stängde dörren.. Då hör jag nån/något säga "Vad håller du på med" bakom mig, jag drog igen dörren tände alla lampor och satt mig i sängen och väntade tills alla kom hem.. jag berättade allt för dom när dom kom och vi genomsökte lägenheten men inget var stulet!! Själv tror jag d var nått "spöke" eller nått sånnt.. Jag är helt säker på att jag hörde det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag har varit med om några sånna här saker.. En gång när jag var hemma ensam(alla andra var i västervik) så hörde jag nått som lät som fotsteg i rummet brevid, så jag gick ju upp för att kolla vad d var. Först gick jag till rummet men hittade inget, jag fortsate att leta i dom andra rummen(kunde har varit en inbrottstjuv tänkte jag). Jag hitta ingen/inget där heller så jag går mot mitt rum(nu var jag lite skrajsen) där dörren hade stängts, jag tar tag i handtaget och öppnar dörren. Samtidigt känner jag en vindpust i nacken och kommer på att det måste varit gendraget(hade ett fönster öppet i ett annat rum också) som stängde dörren.. Då hör jag nån/något säga "Vad håller du på med" bakom mig, jag drog igen dörren tände alla lampor och satt mig i sängen och väntade tills alla kom hem.. jag berättade allt för dom när dom kom och vi genomsökte lägenheten men inget var stulet!! Själv tror jag d var nått "spöke" eller nått sånnt.. Jag är helt säker på att jag hörde det!! Fy vad vidrigt... jag skulle dragit fram någon stor kökskniv medans jag letade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag har varit med om några sånna här saker.. En gång när jag var hemma ensam(alla andra var i västervik) så hörde jag nått som lät som fotsteg i rummet brevid, så jag gick ju upp för att kolla vad d var. Först gick jag till rummet men hittade inget, jag fortsate att leta i dom andra rummen(kunde har varit en inbrottstjuv tänkte jag). Jag hitta ingen/inget där heller så jag går mot mitt rum(nu var jag lite skrajsen) där dörren hade stängts, jag tar tag i handtaget och öppnar dörren. Samtidigt känner jag en vindpust i nacken och kommer på att det måste varit gendraget(hade ett fönster öppet i ett annat rum också) som stängde dörren.. Då hör jag nån/något säga "Vad håller du på med" bakom mig, jag drog igen dörren tände alla lampor och satt mig i sängen och väntade tills alla kom hem.. jag berättade allt för dom när dom kom och vi genomsökte lägenheten men inget var stulet!! Själv tror jag d var nått "spöke" eller nått sånnt.. Jag är helt säker på att jag hörde det!! Mjo, jag har också hört röster. Dessutom, på nätterna när jag går från mitt upplysta rum av lampor mitt ut i mörkret till kylskåpet eller så, eller toaletten, kan jag tycka mig att jag ser nån i soffan, eller nåt i hallen. Det är självklart synvillor, men man blir paff när man "ser" dom. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fan, jag måste ändå berätta om det värsta som hänt mig, det var precis när jag varit inne på toan och borstat tänderna. När jag skulle gå ut så skulle jag öppna dörren, men någon (något?) slet upp dörren så jag ramlade framlänges på golvet. Sen när jag reste mig upp ser jag dörren långsamt glida för att stängas. Och jag lovar fan, att när jag kuta mot sängen hörde jag någon jävel skratta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fan, jag måste ändå berätta om det värsta som hänt mig, det var precis när jag varit inne på toan och borstat tänderna. När jag skulle gå ut så skulle jag öppna dörren, men någon (något?) slet upp dörren så jag ramlade framlänges på golvet. Sen när jag reste mig upp ser jag dörren långsamt glida för att stängas. Och jag lovar fan, att när jag kuta mot sängen hörde jag någon jävel skratta! Shit! Fan vad vidrigt! Hahahaha, blir galen av denna tråd... ... blir lite kåt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fan, jag måste ändå berätta om det värsta som hänt mig, det var precis när jag varit inne på toan och borstat tänderna. När jag skulle gå ut så skulle jag öppna dörren, men någon (något?) slet upp dörren så jag ramlade framlänges på golvet. Sen när jag reste mig upp ser jag dörren långsamt glida för att stängas. Och jag lovar fan, att när jag kuta mot sängen hörde jag någon jävel skratta! Har nån i eran familj dött? Blir galen av den här tråden. Känns som om jag är iaktagen då jag skriver här, sen känns det obehagligt. Men nåt driver mig till att skriva här endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har nån i eran familj dött? Blir galen av den här tråden. Känns som om jag är iaktagen då jag skriver här, sen känns det obehagligt. Men nåt driver mig till att skriva här endå. Ja, min mormor hade dött en fyra fem veckor innan. Men varför i helvete hon skulle spöka kan jag inte förstå mig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ja, min mormor hade dött en fyra fem veckor innan. Men varför i helvete hon skulle spöka kan jag inte förstå mig på! Morsan dog för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 JAg skule inte säga att Spöken och Utomjordingar hör till samma kategori av överaturliga saker... JAg tror i alla fall att det finns såkallade Utomjordingar eller Liv på andra planeter som jag skulle uttrycka det Spöken: Nää, skulle inte tro det! Säger som Foo. Eftersom lilla skitplaneten Tellus har liv borde det finnas liv någon annanstans i universum. Spöken och dylikt är däremot tekniskt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Fan, jag måste ändå berätta om det värsta som hänt mig, det var precis när jag varit inne på toan och borstat tänderna. När jag skulle gå ut så skulle jag öppna dörren, men någon (något?) slet upp dörren så jag ramlade framlänges på golvet. Sen när jag reste mig upp ser jag dörren långsamt glida för att stängas. Och jag lovar fan, att när jag kuta mot sängen hörde jag någon jävel skratta! Det hände i princip samma sak för mig. Fast ur en annan synvinkel.. Jag var "spöket"! Ena syrran hade krögarfest ( ) hemma som vanligt. Eller dom "förkrökar" bara för att sen sticka ut på krogen. Jaja, en av hennes kompisar skulle gå på toa, men den där nere var låst. Så hon travar upp för trappan (jag satt med datorn i samma rum som trappan då, ganska stort rum). Jag springer in i föräldrarnas sovrum och gömmer mig där medans hon går in på toan. Hon ser mig inte när jag smyger fram, kikar fram vid dörren och ser att hon kollar in i rummet och fumlar efter dörrhantaget. När hon nästan fått grepp om hantaget tar jag spjärn och rycker ut dörren! Fy fan vad hon skrek!! Jag stog bara och garvade efter!! Så det kanske var någon i din familj som skojade med dig? Som jag gjorde Jo visst blir man psykisk konstig av denna tråd, men nu är det ju dag och solen skiner i nordöstra skåne mitt i landet där jag bor.. I Stockholm.. På tomten här stog ett gammalt hus förut för generationer sedan! Ungefär 15-18 år sen! Det var en hylla i badrummet (som morsan säger) som det antagligen stog.. grejer på? Enligt morsan lutade hyllan lite inåt väggen, eller så var den vinkelrät med väggen (90º) Iallafall, en grej ramlade iaf ner från hyllan, det tyckte morsan var läskigt. Och huset i sig var ju ganska gammalt.. Och på ett ställe i trädgården, där ena hörnet av huset stog... Någonting konstigt är det, för jorden sjunker på det stället hela jävla tiden. Så farsan får gå ut och gödsla där varje år för att hålla det i jämnhöjd med resten av marken.. Öh.. God Natt nu! Skriv lite fler roliga saker! @makker: Tekniskt omöjligt, ja! Men det här har ingenting med teknik att göra... Redigerad 17 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Då kan nån har varit begravd där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts