Jump to content

Andar/spöken

Guest Cyper
 Share

Tror du på övernaturliga saker? (tex,ufon,andar/spöken)  

132 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kommer itne ihåg vem det var som sa det till mig men det var en av mina kompisar. När han var mindre sådär vid 3 års åldern hade han börjat gnälla mitt i natten och hade velat ha nåt att dricka. När mamman går ut med min kompis i köket så säger min kompis "varför står fabrorn där..." mamman vänder sig om och ingen står där....

När jag själv var 4 år så hade jag en jättefin lejon-kungen-tröja. Hade den nästan varje dag i skolan. En dag när jag avr hemma med mamma så tar jag fram min lejon-kungen-tröja och klipper i sönder den med en sax. Min mamma kommer in på mitt rum och fråga vad jag håller på med. Och så kollade jag upp på henne och sa "För mannen bad mig göra det...."

Jag minns det själv inte såklart :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 202
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hade jag varit ett år yngre skulle jag säga ''lol'' åt din bertättelse. Allt detta har blivit helt naturligt för mig. Jag har inte sett något konstigt eller bara en sak. Jag satt uppe vid datorn (där jag sitter nu) sen öppnades vind-dörren bredvid mig. Den har ett hantag som låser sig, och jag kunde svära på att det var stängt. Vi kan väll knappast ha poltergeist i huset, då borde det fortsättit en längre tid. Hjärtat for ner i arslet på mig då.. :wub:

Jag är helt säker på att det finns en 100% naturlig förklaring till detta och alla andra "mysterier"

Vote: Nej, tror absolut inte på sånna grejer.

Vill bara påpeka att ett UFO är ett oidentifierat, flygande föremål och kan va vad fan som helst. Typ en fiskmås.

(har inte läst allas replys om det blir nån upprepning)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Jag är helt säker på att det finns en 100% naturlig förklaring till detta och alla andra "mysterier"

Vote: Nej, tror absolut inte på sånna grejer.

Vill bara påpeka att ett UFO är ett oidentifierat, flygande föremål och kan va vad fan som helst. Typ en fiskmås.

(har inte läst allas replys om det blir nån upprepning)

Vad är då förklaringen till att min syrras säng-kant trycktes ner, som om nån satt sig där- (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är då förklaringen till att min syrras säng-kant trycktes ner, som om nån satt sig där- :blink:

Förmodligen bara ett skuggspel om täcket var lite skrynkligt. Anledningen till att hon upplevde det som det rörde sig och att nån satt sig kan ha varit för hon blundat en tid och när hon öppnade ögonen tog det en stund att fokusera.

Eller inbillade hon sig väl, testa själv ligga i mörkret och kolla på grejer i rummet och försök föreställa dig att de är saker/människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vågar inte gå ifrån datorn :'(

Någon som sätt,... Jag tror det är Fact or Fision på JKcinema. Där var någe huvudu olvet som växte hela tiden. Och cen cementerade man om men efter några veckor hadde det växt dit igen. Någon som har en blåslampa Blir jäkligt kall över hela kroppen när jag tänker på allt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis... Cyper tack så jävla mycket för att du startade denna tråd. <_<

Men hallå vi måste ju ha lite spänning i livet för att kunna leva vidare :blink:

Fact or Fishion eller vad det videon är bra. på jkcinema.com som är länkad flera gånger.

Då får man rösta på vad man tror. Riktigt eller fake.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mamma berättade för mig, att en gång, på min pappas födelsedag (efter att han dött) så satt jag, min bror och min mamma och fikade. Jag var runt tre år och min bror var fem. Mamma hade inte sagt nåt om att et var pappas födelsedag, men det var en stol som både jag och min bror vägrade sitta på. Mamma frågade varför, varpå min bror svarade "Men pappa sitter ju där!" och jag nickade.

Minns det tyvärr inte själv... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag tror på övernaturliga saker.

Vid en väg en bit ifrån där jag bor brukar det stå en ung flicka som vill lifta med någon, plockar man in henne skriker hon efter typ 100 m "SLÄPP UT mig", ignorerar man henne och åker bara förbi så sitter hon i baksätet nästa gång man kollar i bakspegeln är hon borta.

Ganska creepy, inget jag har varit med om men många har sagt att dom varit med om detta.

Jag har varit med om ett par konstiga saker kan ta en sak.

Vid en Ungdoms gård i Hedesunda(där jag bor då) som heter Fubb har det varit ett psyk hem förut i tiden, bra många såna människor har dött där, förra året eller när det var så gick jag + 3 till inne i biljard rummet där då alla stog och pratade med varandra, sen tycket jag att det började mullra lite granna och det kom utifrån, så jag gick närmare fönstrerna där då, sen märkte jag att fönstrerna började bullra som H-E alla vart skit rädda och sprang ut.

Kan ta en till när jag ändå håller på.

In till biljard rummet på Fubb så är det en sväng dörr, förut när vi satt ett par stycken i en soffa utanför så såg jag att dörren öppnades in dit, jag sa högt "vem fan är det som är där inne" nästan alla sprang in och kollade, jag satt kvar, sen kom alla skirkandes ut "DET VAR INGEN DÄR INNE" sen vågade ingen vara i närheten av det rummet hela den dagen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid en väg en bit ifrån där jag bor brukar det stå en ung flicka som vill lifta med någon, plockar man in henne skriker hon efter typ 100 m "SLÄPP UT mig", ignorerar man henne och åker bara förbi så sitter hon i baksätet nästa gång man kollar i bakspegeln är hon borta.

Ska fan åka dit och ta upp henne och bara glo i backspegeln hela tiden ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äeg. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, värsta Hedesunda-myten. Häftig dock. ^_^

Redigerad av SSL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor