kariya Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kommer itne ihåg vem det var som sa det till mig men det var en av mina kompisar. När han var mindre sådär vid 3 års åldern hade han börjat gnälla mitt i natten och hade velat ha nåt att dricka. När mamman går ut med min kompis i köket så säger min kompis "varför står fabrorn där..." mamman vänder sig om och ingen står där.... När jag själv var 4 år så hade jag en jättefin lejon-kungen-tröja. Hade den nästan varje dag i skolan. En dag när jag avr hemma med mamma så tar jag fram min lejon-kungen-tröja och klipper i sönder den med en sax. Min mamma kommer in på mitt rum och fråga vad jag håller på med. Och så kollade jag upp på henne och sa "För mannen bad mig göra det...." Jag minns det själv inte såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej, faktiskt inte. Liv på andra planeter tror jag dock att det finns...mer eller mindre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hade jag varit ett år yngre skulle jag säga ''lol'' åt din bertättelse. Allt detta har blivit helt naturligt för mig. Jag har inte sett något konstigt eller bara en sak. Jag satt uppe vid datorn (där jag sitter nu) sen öppnades vind-dörren bredvid mig. Den har ett hantag som låser sig, och jag kunde svära på att det var stängt. Vi kan väll knappast ha poltergeist i huset, då borde det fortsättit en längre tid. Hjärtat for ner i arslet på mig då.. Jag är helt säker på att det finns en 100% naturlig förklaring till detta och alla andra "mysterier" Vote: Nej, tror absolut inte på sånna grejer. Vill bara påpeka att ett UFO är ett oidentifierat, flygande föremål och kan va vad fan som helst. Typ en fiskmås. (har inte läst allas replys om det blir nån upprepning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Kan finnas. Hoppas dom inte kommer hit iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag är helt säker på att det finns en 100% naturlig förklaring till detta och alla andra "mysterier" Vote: Nej, tror absolut inte på sånna grejer. Vill bara påpeka att ett UFO är ett oidentifierat, flygande föremål och kan va vad fan som helst. Typ en fiskmås. (har inte läst allas replys om det blir nån upprepning) Vad är då förklaringen till att min syrras säng-kant trycktes ner, som om nån satt sig där- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vad är då förklaringen till att min syrras säng-kant trycktes ner, som om nån satt sig där- Förmodligen bara ett skuggspel om täcket var lite skrynkligt. Anledningen till att hon upplevde det som det rörde sig och att nån satt sig kan ha varit för hon blundat en tid och när hon öppnade ögonen tog det en stund att fokusera. Eller inbillade hon sig väl, testa själv ligga i mörkret och kolla på grejer i rummet och försök föreställa dig att de är saker/människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) ......................................................................... Redigerad 12 maj, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vågar inte gå ifrån datorn :'( Någon som sätt,... Jag tror det är Fact or Fision på JKcinema. Där var någe huvudu olvet som växte hela tiden. Och cen cementerade man om men efter några veckor hadde det växt dit igen. Någon som har en blåslampa Blir jäkligt kall över hela kroppen när jag tänker på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Hahahahaha, vi börjar bli riktigt störda utav den här topicen. Jaa, jag duschade nyss och tänkte att det skulle komma nått bakom och AAHBAMWEBAA!! Redigerad 12 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Samma för mig sitter vid datorn coh känner mig extremt iaktagen hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Precis... Cyper tack så jävla mycket för att du startade denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Precis... Cyper tack så jävla mycket för att du startade denna tråd. Men hallå vi måste ju ha lite spänning i livet för att kunna leva vidare Fact or Fishion eller vad det videon är bra. på jkcinema.com som är länkad flera gånger. Då får man rösta på vad man tror. Riktigt eller fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag känner mig iaktaken då jag skriver i den här tråden, och ett viss obehag. Ni som vill ha kvar den, skriv i den. Vill ha fler spökfilmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mamma berättade för mig, att en gång, på min pappas födelsedag (efter att han dött) så satt jag, min bror och min mamma och fikade. Jag var runt tre år och min bror var fem. Mamma hade inte sagt nåt om att et var pappas födelsedag, men det var en stol som både jag och min bror vägrade sitta på. Mamma frågade varför, varpå min bror svarade "Men pappa sitter ju där!" och jag nickade. Minns det tyvärr inte själv... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ja jag tror på övernaturliga saker. Vid en väg en bit ifrån där jag bor brukar det stå en ung flicka som vill lifta med någon, plockar man in henne skriker hon efter typ 100 m "SLÄPP UT mig", ignorerar man henne och åker bara förbi så sitter hon i baksätet nästa gång man kollar i bakspegeln är hon borta. Ganska creepy, inget jag har varit med om men många har sagt att dom varit med om detta. Jag har varit med om ett par konstiga saker kan ta en sak. Vid en Ungdoms gård i Hedesunda(där jag bor då) som heter Fubb har det varit ett psyk hem förut i tiden, bra många såna människor har dött där, förra året eller när det var så gick jag + 3 till inne i biljard rummet där då alla stog och pratade med varandra, sen tycket jag att det började mullra lite granna och det kom utifrån, så jag gick närmare fönstrerna där då, sen märkte jag att fönstrerna började bullra som H-E alla vart skit rädda och sprang ut. Kan ta en till när jag ändå håller på. In till biljard rummet på Fubb så är det en sväng dörr, förut när vi satt ett par stycken i en soffa utanför så såg jag att dörren öppnades in dit, jag sa högt "vem fan är det som är där inne" nästan alla sprang in och kollade, jag satt kvar, sen kom alla skirkandes ut "DET VAR INGEN DÄR INNE" sen vågade ingen vara i närheten av det rummet hela den dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ja jag tror på övernaturliga saker. Vid en väg en bit ifrån där jag bor brukar det stå en ung flicka som vill lifta med någon, plockar man in henne skriker hon efter typ 100 m "SLÄPP UT mig", ignorerar man henne och åker bara förbi så sitter hon i baksätet nästa gång man kollar i bakspegeln är hon borta. Ska fan åka dit och ta upp henne och bara glo i backspegeln hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 UFON finns, spöken inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 UFON finns, spöken inte... Inte spöken som på filmer, men andrar/ vilsna skälar finns nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ja jag tror på övernaturliga saker. Vid en väg en bit ifrån där jag bor brukar det stå en ung flicka som vill lifta med någon, plockar man in henne skriker hon efter typ 100 m "SLÄPP UT mig", ignorerar man henne och åker bara förbi så sitter hon i baksätet nästa gång man kollar i bakspegeln är hon borta. Äeg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Ja jag tror på övernaturliga saker. Vid en väg en bit ifrån där jag bor brukar det stå en ung flicka som vill lifta med någon, plockar man in henne skriker hon efter typ 100 m "SLÄPP UT mig", ignorerar man henne och åker bara förbi så sitter hon i baksätet nästa gång man kollar i bakspegeln är hon borta. Haha, värsta Hedesunda-myten. Häftig dock. Redigerad 15 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts