Zack Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Exakt zack! Vi vill ha bild! Vi vill ha bild! Det ska ni fanimej få också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Cheaters är ganska bra, handlar om dom som är otrogen. Älskar Reality Tv.. Edit:Zack: Ska vi få en bild!! VAAAAAAAA?"!" Redigerad 7 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Cheaters är ganska bra, handlar om dom som är otrogen. Älskar Reality Tv.. Edit:Zack: Ska vi få en bild!! VAAAAAAAA?"!" Jupp, ska bara vänta på att han kommer fram, typ lite senare på natten när det börjar knaka i väggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Cheaters är ganska bra, handlar om dom som är otrogen. Älskar Reality Tv.. Edit:Zack: Ska vi få en bild!! VAAAAAAAA?"!" Hahaha Cheaters... - and next, the confrontation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Zack: Tro mig, vi kommer aldrig att få en bild, och får vi det kommer bilden att vara ingenting, eftersom bara du kan se han. SSL: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) SSL: Hahaha, Cyper... såg du den gången då en snubbe satte på andra snubbens brud då kamerateamet klev in i motelrummet. Hahahahaha, fan snubben var naken och började bråka, det var verkligen LOL Redigerad 7 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Zack: Tro mig, vi kommer aldrig att få en bild, och får vi det kommer bilden att vara ingenting, eftersom bara du kan se han. SSL: JO! Jag lovar! Ni ska få se! Ni kommer att avundas min grymhet när jag är på tv för att ta emot nobelpriset för ghosthunting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 JO! Jag lovar! Ni ska få se! Ni kommer att avundas min grymhet när jag är på tv för att ta emot nobelpriset för ghosthunting! Zack... om du aldrig lyckas med att ta bilden så, om du är grym på att rita kan du ju rita honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Zack... om du aldrig lyckas med att ta bilden så, om du är grym på att rita kan du ju rita honom. Ni ska nog få se en bild, otrogna hundar! Infideller! Brinn i helvetet med er alla!!!!!!!!!!!!!!!11111etettetetesa dh (Jag är bakfull, trött, cp, mobbad och har inga vänner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (Jag är bakfull, trött, cp, mobbad och har inga vänner) Bra, du är snart botad. Det första steget är att erkänna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Bra, du är snart botad. Det första steget är att erkänna det. Höhö Hade jag inte varit trött så skulle jag försöka mig på att skriva nåt elakt, men det elakaste jag kan skriva nu är din bajskorv... Jag orkar inte den här dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Bl.a. bl.a. Mer "henne", mindre "hon". Snälla!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Höhö Hade jag inte varit trött så skulle jag försöka mig på att skriva nåt elakt, men det elakaste jag kan skriva nu är din bajskorv... Jag orkar inte den här dagen Okej, när får man bilden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Andar/spöken is the Shit! Bokstavligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jaha, och vad menar du med det.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 ska bara vänta på att han kommer fram, typ lite senare på natten när det börjar knaka i väggarna Zack? Har det börjat och knaka i väggarna ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag längtar tills bilden på din bror kommer. Du kanske skulle kunna spela in en konversation med han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag längtar tills bilden på din bror kommer. Du kanske skulle kunna spela in en konversation med han. Aa, precis... Zack, spela in en konversation via EVP. Det du kan göra är att koppla in din lilla mick till datorn och spela in på "Ljudinspelaren" och sen så pratar du med honom. För att höra honom så lyssnar du på inspelningen baklänges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Skulle vara bra om han filmade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vote: Ja Jag har hört cpsaker på natten när jag sitter vid datan.Typ att nåt välter, hörde också röster. Det hände igår att jag hörde strange things. Jag kanske har en poltergeist i hustet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts