Zack Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vote: Ja Har ni sett min bror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nej? vem är din bror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nej? vem är din bror? Han är förskräcklig :'( Han är ett spöke tror jag, han försvinner framför ögonen på mig... Mamma säger att jag inte har nån bror, men jag har sett honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Dere viste jeg ikke da. Är du norsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Är du norsk? Ja, hvorfor spør du det, må du si da. Zack: Hur ofta händer det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ja, hvorfor spør du det, må du si da. Zack: Hur ofta händer det?! Han kommer och går... Ibland på de jobbigaste ställena, när man duschar eller går på toa till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ta ett kort på han, om nu detta är sant, tvivlar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ta ett kort på han, om nu detta är sant, tvivlar lite. Jag lovar!! Inegn annan ser honom, bara jag. Han pratar med mig ibland också... Alla säger att jag pratar med mig själv men jag vet att det är han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Jag lovar!! Inegn annan ser honom, bara jag. Han pratar med mig ibland också... Alla säger att jag pratar med mig själv men jag vet att det är han! Tar du ett kort ser dom andra han ochså, förväntar mig ett kort tills i morgon, annars tvivlar jag. EDIT: God natt, eller snart, ska spela SA ett tag. Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det finns visst spöken och aliens som är fångad på både bild och film. Läs första inlägget. Dom säger det ja! Men jag tror det är fake , altså det som finns med på bild och film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tar du ett kort ser dom andra han ochså, förväntar mig ett kort tills i morgon, annars tvivlar jag. EDIT: God natt, eller snart, ska spela SA ett tag. Exakt zack! Vi vill ha bild! Vi vill ha bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag hitta en rätt cool spökvideo förut. Inte ett dugg läskig, men cool! http://www.big-boys.com/articles/ghostvideo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag vet inte riktigt om jag tror på spöken, men chansen finns ju alltid. Tänk om man kan bli ett spöke när man dör. Fett ballt liksom, gå runt och skrämma folk. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Vote: Ja vill tro att det finns mer än blotta ögat kan se sen om liv på annan planet tror jag att det finns, vem vet kanske det finns massa tokstollar på mars som disktuterar om det finns liv på andra planeter.. snopet va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Att det skulle finnas liv på andra planeter är lika nartuligt som att det finns liv på vår planet, så det tror jag på Andar och spöken är onaturligt, det tror jag inte på Redigerad 6 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Jag tror på andar och spöken. Fast man ska inte få mer tro bara för att men ser ett hus på tv som har poltergeist, eftersom det är lätt att fejka. Men det finns mycket film och bilder på allt, så jag tror på det. Tex, Hampton Court på aftonbladet, det tror jag på. Ta en titt på sidan nedan. http://www.jkcinema.com/gamesmov.asp?type=5 Redigerad 6 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag hitta en rätt cool spökvideo förut. Inte ett dugg läskig, men cool! http://www.big-boys.com/articles/ghostvideo.html Tillåt mig att småtvivla. När "spöket" drar sig undan ser man vitt på vissa ställen. Jag tror det är nån med ett täck eller så. Möjligen en större konstruktion. Ja jag tror att det finns andra varelser i universum. Nej jag tror inte på spöken. Intressant är det dock... Speciellt satanistiska grejer och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Tillåt mig att småtvivla. När "spöket" drar sig undan ser man vitt på vissa ställen. Jag tror det är nån med ett täck eller så. Möjligen en större konstruktion. Ja jag tror att det finns andra varelser i universum. Nej jag tror inte på spöken. Intressant är det dock... Speciellt satanistiska grejer och liknande. Titta här. http://www.jkcinema.com/gamesmov.asp?type=5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Titta här. http://www.jkcinema.com/gamesmov.asp?type=5 Hur många ggr har den där sajten blivit postad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Hur många ggr har den där sajten blivit postad? 2-4 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts