Jump to content

Andar/spöken

Guest Cyper
 Share

Tror du på övernaturliga saker? (tex,ufon,andar/spöken)  

132 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 202
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En av dom saker som är läskigast tycker jag är poltergeist. Man har läst historier (Som är baserad på verkligheten) om människor som blivit anfallna.

Bild från Hampton Court (ett slott i England) bilden är från övervaknings kamerorna. Detta hände i år.

Om det där hände i år är den konstigt att en artikel med samma bild var med i Aftonbladet i fjol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Det FINNS filmer, som verkligen är verkliga. -_- Jag tror i allafall på allt detta, men vet inte om jag vill uppleva det. Nån som skulle villja uppleva att tex, en ande kommer mot dig, eller att du har fått poltergeist i huset. :)

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart finns det spöken och liknande.

tror starkt på spöken och utomjordningar.

jag finner det hela faktiskt mycket inressant :">

synd att mycke av det som läggs upp på internet och tv är fake ;)

Ska bli spännande att se hur det är med spöken och sånt när man är död sen ^_^ hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nära delsbo (Där jag bor), finns det ett ställe som heter blodmyra eller någonting, där det har varit en avrättningsplats och alla som gått dit på natten har sett något, det är riktigt läskigt faktiskt, var där på dagen. Läskig stämning där då med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Vote : Ja.

Men jag tror nog inte att det finns något spöke / alien som blivit fångade på film eller bild .Men jag tror att det finns Spöken , Andar och vålnader osv.

;)

Det finns visst spöken och aliens som är fångad på både bild och film. Läs första inlägget. ^_^

Edit: Nån som har varit med om nåt konstigt? Det har inte jag, vet inte om jag vill heller. SKRIV vi alla vill höra! ;)

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men..jag blir besviken på alla som lägger ut falska bilder och filmer på nätet! ;) VARFÖR? Varför ska man skrämma upp folk? Varför ska dem göra det så "Läskigt" som möjligt? JO! För att det är falskt! ;) Varför tror folk på saker som ser ut som vadsomhelst? Så som ansikten som antagligen klippts in senare med photoshop eller liknande! ^_^ Ähh..bullshit! Men tro vad ni vill! :P

Cyper,annars finns det en tråd om både spöken och utomjordingar redan!

Redigerad av Master_sage
Länk till kommentar
Dela på andra sidor