kariya Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Självklart att dem finns bland oss, min mamma, pappa och moster har haft kontakt med de döda... Jag väntar bara på när jag kommer få se något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 VAAA?! Berätta, vad såg,hörde,hände berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 En av dom saker som är läskigast tycker jag är poltergeist. Man har läst historier (Som är baserad på verkligheten) om människor som blivit anfallna. Bild från Hampton Court (ett slott i England) bilden är från övervaknings kamerorna. Detta hände i år. Om det där hände i år är den konstigt att en artikel med samma bild var med i Aftonbladet i fjol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 UFOn är INTE övernaturliga .. de skulle logiskt sett KUNNA finnas vote: ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Den här är den som fick mig att halvt ändra uppfattning, även om dom bara har tagit foton på människor med svårt deformerade kroppar i början, så: http://www.jkcinema.com/runflash.asp?id=UL...00&quality=best Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Det FINNS filmer, som verkligen är verkliga. Jag tror i allafall på allt detta, men vet inte om jag vill uppleva det. Nån som skulle villja uppleva att tex, en ande kommer mot dig, eller att du har fått poltergeist i huset. Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag tror det finns utomjordingar, men inte spöken. Universum är så stort så det måste finnas annat liv, därimot om dom varit här tvivlar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Om ufon är övernaturligt då är människor det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vote: Ja Det ger i alla fall hopp när någon dör. Kanske finns de kvar? det där med osalig försöker jag att inte tänka på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=232136 Tänk er liknande platser, som Ground Zero (där World Trade Center stod förut). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 JÄKLAR!!! Det går runt spöken från tsunamin! Missnöjda, därför vill dom ha uppmärksamet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Fan va alla tjatar om UFON.. UFON FINNS!!!!!!!!!!!!!!!!! UFO = Undentified Flying Object så de kan vara va som hellst bara att man inte ser va de e... då e de ett ufo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 UFO = Undentified Flying Object Unidentified Flying Object ... tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Unidentified Flying Object ... tack. BAH... stavfel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vote : Ja. Men jag tror nog inte att det finns något spöke / alien som blivit fångade på film eller bild .Men jag tror att det finns Spöken , Andar och vålnader osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Självklart finns det spöken och liknande. tror starkt på spöken och utomjordningar. jag finner det hela faktiskt mycket inressant :"> synd att mycke av det som läggs upp på internet och tv är fake Ska bli spännande att se hur det är med spöken och sånt när man är död sen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nära delsbo (Där jag bor), finns det ett ställe som heter blodmyra eller någonting, där det har varit en avrättningsplats och alla som gått dit på natten har sett något, det är riktigt läskigt faktiskt, var där på dagen. Läskig stämning där då med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Vote : Ja. Men jag tror nog inte att det finns något spöke / alien som blivit fångade på film eller bild .Men jag tror att det finns Spöken , Andar och vålnader osv. Det finns visst spöken och aliens som är fångad på både bild och film. Läs första inlägget. Edit: Nån som har varit med om nåt konstigt? Det har inte jag, vet inte om jag vill heller. SKRIV vi alla vill höra! Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Men..jag blir besviken på alla som lägger ut falska bilder och filmer på nätet! VARFÖR? Varför ska man skrämma upp folk? Varför ska dem göra det så "Läskigt" som möjligt? JO! För att det är falskt! Varför tror folk på saker som ser ut som vadsomhelst? Så som ansikten som antagligen klippts in senare med photoshop eller liknande! Ähh..bullshit! Men tro vad ni vill! Cyper,annars finns det en tråd om både spöken och utomjordingar redan! Redigerad 5 maj, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Dere viste jeg ikke da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts