asshumla Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det finns visst spöken och aliens som är fångad på både bild och film. Läs första inlägget. Edit: Nån som har varit med om nåt konstigt? Det har inte jag, vet inte om jag vill heller. SKRIV vi alla vill höra! Vote: Ja Det finns ett "spökhus" nära där en kompis bor o det har varit igenspikat alla rutor o låst dörrarna o allt i ca 100år o jag o min kompis bestämde oss för att bryta upp låset o gå in o titta o då vi kom in där så tittade vi omkring och när jag öppnade kylen var det mögel typ överallt där utom ett fat som var mögelfritt o på det fatet låg det färska äpplen som va dammfria och äkta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vi såg den inte. Jag såg den först när jag kollade hur de blev i telefonen. blev chokad. men ändå glad för jag har alltid trott på de övernatutrlinga @GTA3 freak: Papperskorgarna är gråa, och bakom. å inte lika spretiga... Tycker detr ut som om någon petat fast en snus eller något på linsen... Om man kollar s är den väl bara svart o grå... alltså borde den väl sitta på linsen... right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tycker detr ut som om någon petat fast en snus eller något på linsen... Om man kollar s är den väl bara svart o grå... alltså borde den väl sitta på linsen... right? Nej. Man ser ju att de är avstånd emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fottade tåg med hemulen. was is das? Skicka bilden till Ghoststudy.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Riktigt läskigt de där om EVP:S Såg en film nyligen som handlade om EVP:S där en kille försökte få kontakt med sin döda fru Den har jag också sett xD "White Noise" heter den, Michael Keaton i huvudrollen, rekommenderar den starkt för er som gillar spökfilmer EDIT: Skrev lite för snabbt och ändra lite stavfel Redigerad 27 juni, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fottade tåg med hemulen. was is das? Det är antagligen nån av dina vänner som kastar en ryggsäck. Ser att det är en ryggsäck nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ungefär 12 på morgonen, så satt jag vid min dator. Och så plötsligt känndes det något vid min fot... Jag brukar känna sånt(fast väldigt svagt, typ musklerna vid foten som rycker lite), men så trycktes det hårdare, som om nån petade hårt på mig. Jag reagerade rätt skrajset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det är antagligen nån av dina vänner som kastar en ryggsäck. Ser att det är en ryggsäck nämligen Ryggsäck? vi hade inga ryggsäckar. detta var på en helg ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ryggsäck? vi hade inga ryggsäckar. detta var på en helg ffs Såg ni inte vad det var när ni fotade, eller bara kom det fram på fotot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Eller om man tittar upochner så ser det ut som en gubbe med litet huvud och tunna armar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Eller om man tittar upochner så ser det ut som en gubbe med litet huvud och tunna armar Ja, alla monster ser ju ut som små gubbar utan huvud som svävar omkring uppochner vid tågstationen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Såg ni inte vad det var när ni fotade, eller bara kom det fram på fotot? Det kom på fottot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 En kompis och hans mamma har problem med spöken. Då de hade skaffat sig en ny bärbar telefon då la han den på armstödet till soffan och sen efter några sekunder flög den ca: en meter rakt in i väggen och gick sönder. En annan gång så spelade vi in ngt på hans mobil och efteråt då man spelade upp det hörde man en tjej säga Au Ravair eller hur det stavas (hej då på franska). Då vart alla förvånade så vi spelade up det igen men då var hela inspelningen tyst bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 En kompis och hans mamma har problem med spöken. Då de hade skaffat sig en ny bärbar telefon då la han den på armstödet till soffan och sen efter några sekunder flög den ca: en meter rakt in i väggen och gick sönder. En annan gång så spelade vi in ngt på hans mobil och efteråt då man spelade upp det hörde man en tjej säga Au Ravair eller hur det stavas (hej då på franska). Då vart alla förvånade så vi spelade up det igen men då var hela inspelningen tyst bara... Dåligt coolt vill helst inte att de kommer hit :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Au Revoir Var tv:n på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Au Revoir Var tv:n på eller? Hela inspelningen var ju tyst efteråt... Så det var inte bara Au Revoir-frasen som var det läskiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det läskigaste jag varit med om (mång gånger) är att jag ser ett föremål som jag kan ta på och lyfta och allt som man kan med förefål, försinner , så det är altså inte en synvilla... Ett exempel var när jag stod i badrummet och tittade in i handduksskåpet och såg att min pappas handduk låg i min hög. Jag lyfte upp den för att flytta den men det fanns ingen plats för den så jag la tillbaks den i min hög. Sen kom mamma in i badrumet och då sa jag til henne att pappas handujk låg i min hög. Då skulle jag ta fram den igen och visa henne... Men där fanns ingen handduk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 En gång när jag var liten, och satt på min pottA!! Så flytades den åt vänster, av sig själv, medans jag satt på pottan !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Vote: Ja Jag tror att vi inte är ensamma här,utan att det finns ngt övernaturliga krafter. Jag minns ett tillfälle som hände för något år sedan då jag och mamma skulle gå ut till bilen. Då stog vi och knöt skorna och fixade saker, då mamma kom på att hon hade glömt en sak. Så vi gick och hämtade den saken (Det var en ganska tung sak, så jag blev tvungen att hjälpa till). Då vi kom tillbaka, så låg det ett ägg i mammas sandal....och det var bara vi hemma, så det kan omöjligt ha varit ngn av oss som la dit det.. Redigerad 2 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag vaknade en gång utav något tilltalande grönaktigt, eller det var gult, eller grönt... eller jag menar gult... eeh, ljus. Som strålade genom mitt sovrumsfönster. Klockan var 04:20 i november månad år 2003... minns det som om det var igår. En skugga kom mot mig och jag kände mig hjälplös i sängen där jag låg, kunde varken röra benen, armarna... jag kunde med andra ord inte alls röra mig. Den skuggan som kom mot mig var inte svart... utan till min oförklarliga förvånad var grön... med färgen av gul... eller den... eeh... var grön. Skuggan kom allt närmare längs väggen till sängen där jag låg i ett hjälplöst tillstånd... jag tänkte inte alls i den stunden, allt var så tyst, det var så tyst men det jag såg skulle inte varit ljudlöst om det hände någon annan gång då någon annan skulle kunna vittna det. Glaset gick sönder, jag såg allt, men till min enorma förvånad så kom det inte något ljud. Det var som om att jag levde i vakuum just för tillfället. Det kändes som om att jag levde i en miljö där inte en enda ljudvåg skulle kunna nå ett öra. Sedan när skuggan väl kom fram till mig så försvann den snabbt utåt, bort mot den trasiga fönsterrutan. Jag tänkte fortfarande inte, men allt var så värkligt. Kan fortfarande sitta i uppe i nätterna och undra för mig själv... fundera försiktigt... var det en dröm? En dröm lär det aldrig ha varit, det var så verkligt, men endå inte. Glasrutan var ju sönder, det vittnade alla som såg den ligga i splitter på marken samma eftermiddag. Det var något som besökte mig den mörka natten. Är jag paranoid? Eller är jag bara en människa med fungerande sinnen? Det kanske besöker mig igen, återstår att se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts