Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Ja, hur är det. Tror ni på dessa fenomen? Alltså såsom andar,spöken.ufon osv. Om ni har upplevt något konstigt säg det. Försök vara seriös, och skämta inte om detta. Det finns nog väldigt många sidor om dessa saker, kägg gärnna ut en länk. Jag har några nedan. Man ska inte tro på allt man läser och ser på film, men jag tror iallfall på detta ''fenomen'', med tanke på alla bevis, och inte bara det, jag tror.. SKRIV ERAN ÅSIKT, OCH VARFÖR! (spöke/ande fotograferat i England på slottet Hampton Court.) http://susning.nu/susning.fcgi?action=redi...,408643,00.html En spökfilm http://susning.nu/susning.fcgi?action=redi...com/ghosts.html http://www.jkcinema.com/gamesmov.asp?type=5 (en JÄTTE bra sida.) Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 JAg skule inte säga att Spöken och Utomjordingar hör till samma kategori av överaturliga saker... JAg tror i alla fall att det finns såkallade Utomjordingar eller Liv på andra planeter som jag skulle uttrycka det Spöken: Nää, skulle inte tro det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 JAg skule inte säga att Spöken och Utomjordingar hör till samma kategori av överaturliga saker... JAg tror i alla fall att det finns såkallade Utomjordingar eller Liv på andra planeter som jag skulle uttrycka det Spöken: Nää, skulle inte tro det! Liv på andra planeter tror jag på. Varför skulle inte spöken kunna finnas, det finns mycket bevis på detta. Tex, slottet i England Hampton Court, ett spöke ploppade visst upp i övervaknings kamerorna där. Sedan finns det massa andra bevis, filmer,bilder osv. Personligen är jag mycket trofast vid att det finns andar och spöken. Poltergeist, hur förklaras det? Finns på film. http://www.jkcinema.com/gamesmov.asp?type=5 (Filmer i olika kategorier) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Är inte riktigt säker... Vissa grejer är så övertygande att det borde vara tillräckligt för att man ska tro på sånna. Men eftersom man inte råkat ut för nåt själv blir man lite osäker på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Japp, När jag var mindre typ 3år sen eller nått var jag och mamma i varamon(en insjö i motala) där såg vi ett UFO, tror det var det iaf.. och när jag var hos mina kusiner (som bor på landet) precis när vi skulle gå in i bilen var det ett ljus som åkte sakta men sen drog iväg as snabbt det vart ett lyssande sträck som varade i typ 2sec sen försvan lite läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Hade jag varit ett år yngre skulle jag säga ''lol'' åt din bertättelse. Allt detta har blivit helt naturligt för mig. Jag har inte sett något konstigt eller bara en sak. Jag satt uppe vid datorn (där jag sitter nu) sen öppnades vind-dörren bredvid mig. Den har ett hantag som låser sig, och jag kunde svära på att det var stängt. Vi kan väll knappast ha poltergeist i huset, då borde det fortsättit en längre tid. Hjärtat for ner i arslet på mig då.. Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Satt kl 3 på natten och tittade på tv ensam i vardagsrummet för att jag inte kunde sova då plötsligt bakom mig vid ytterdörren där ingen var så föll en klädhängare på marken... jag tror det var en klädhängare för jag vaknade tidigast av alla på morgonen så var en klädhängare på marken och så lät det som en när den föll(asså det lät som plast) Kan ni fatta helt mörkt vid ytterdörren där man hänger kläder så hör man ljudet av nånting slå ner i marken...tichtichtich!Fatta att jag blev rädd när ingen var där förutom jag. Edit:hahahaa fyfan den videon på slutet LOL den bara kom wuiiiiiiiiiiiiiiiiiuiiiiiiiiiiii Redigerad 5 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Väldigt kusligt Redigerad 5 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Jäklar! Låter hämskt, hoppas ni inte har poltergeist i huset, då kan det vara så att man måste flytta därifrån. Edit: Det är inte stor chans, men den finns. Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 och när jag var hos mina kusiner (som bor på landet) precis när vi skulle gå in i bilen var det ett ljus som åkte sakta men sen drog iväg as snabbt det vart ett lyssande sträck som varade i typ 2sec sen försvan lite läskigt Det kan ju har varit ett stjärnfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vad är en Poltergeist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Poltergeist är ett spöke/ande som kastar saker omkring sig och för oväsen, och förflyttar saker, ibland anfaller människor. Ordet är tyska och betyder "rummelspöke". Fenomenet inträffade ofta kring unga, så det kan vara så att det var en bortförklaring för ungdomar som reagerade våldsamt eller självdestruktivt på sina pubertetsproblem och t.ex. skar sig i armarna och ansiktet. Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jäklar! Låter hämskt, hoppas ni inte har poltergeist i huset, då kan det vara så att man måste flytta därifrån. Om ingen kommer och för bort anden. Själv har jag aldrig sett något. Vet heller inte vad jag ska tro, man har ju sett mycket spökdokumentärer osv, men jag vet inte. Annat liv än på jorden är ju inte alls omöjligt i allafall, det tror jag nog på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) En av dom saker som är läskigast tycker jag är poltergeist. Man har läst historier (Som är baserad på verkligheten) om människor som blivit anfallna. Bild från Hampton Court (ett slott i England) bilden är från övervaknings kamerorna. Detta hände i år. Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det kan ju har varit ett stjärnfall Jaa det vet jag men det åkte sakta först sen gick det snabbare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jaa det vet jag men det åkte sakta först sen gick det snabbare! Men det kanske var en satellit som fick någon form av extrafart... nej så kan det inte har varit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) QUOTE (Glockalnet @ May 5 2005, 13:43) Jaa det vet jag men det åkte sakta först sen gick det snabbare! Låter konstigt, men tvivlar inte på det.. Läs denna historia, den får dig att rysa. http://susning.nu/susning.fcgi?action=redi...003081921373822 Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) En gång berättade en kvinna(som jag då känner) att när några män hållde på att bygga ett hus i USA och la i huset ett badkar som dom skulle bygga in i huset så nästa dag så hade badkaret flyttats till ett annat rum och ingen var i huset och det var inget inbrott heller Redigerad 5 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Då är det en sorts poltergeist. Spöke - en varelse som sägs vara en vålnad? efter en person som avlidit. Spöken finns enligt folktro i närheten av den plats där de en gång dog. Orsaken till att de återvänt från dödens rike är för att omständigheterna kring deras död inte var rätt eller naturlig (t.ex. om en person/djur blivit mördad). Vanligtvis kan spöken inte göra mer än att visa sig och skapa oväsen. Vanligtvis kan inte spöken röra vid föremål, de kan däremot ofta - av samma anledning - röra sig genom väggar obehindrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 röra sig genom väggar obehindrat. Det är konstigt. Allting består av atomer. (atomer = små små byggstenar som allting i hela universum är uppbyggt av tom. solar osv.) atomer kan inte gå igenom varandra utan att gå isönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts