Jump to content

Chippning

Gtamama
 Share

Recommended Posts

Jag hade tänkt chippa mitt ps2. och så hittade jag denna affär DVD Direct . Nu undrar jag om det är någon här på forumet som har chippat sitt ps2 eller xbox där någon gång. Om någon har det så får ni gärna skriva hur lång tid det tar och få sitt ps2 chippat. Om man typ kan betala extra så att dom gör det snabbare?

Snälla svara, någon som vet ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt chippa mitt ps2. och så hittade jag denna affär DVD Direct . Nu undrar jag om det är någon här på forumet som har chippat sitt ps2 eller xbox där någon gång. Om någon har det så får ni gärna skriva hur lång tid det tar och få sitt ps2 chippat. Om man typ kan betala extra så att dom gör det snabbare?

Snälla svara, någon som vet -_-

När jag chippa min xbox tog det ca: 30min

Några länkar till chippning för ps2:

www.swemods.com

www.spjuver.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det sliter väll mer på lasern när man ska spela brända spel (för det är väll därför du ska chippa eller?).

jag har inte chippat på det stället.

chippade på ett ställe i stan som heter dvd. och för mig så har det gått åt helvete

quotar från vardagssnack:

mitt ps2 är trasigt efter dom där snubbarna skulle chippa det.

har lämnat in det 3 ggr. men ingenting har blivit bättre.

första gången jag chippade så börja spelen krånga så måste jag ställa ps2:t upp när jag vill spela max payne men om jag vill spela hitman så ska ps2:t ligga ner. annars så funkade det inte. och sen efter ett tag så la det av helt. då gick jag dit och lämnade in det. sen när jag fick tillbaka det andra gången så funkade SA och andra orginalspel men inga thaispel eller filmer. då lämnade jag in det igen. sen fick jag tillbaka det, då funkade spelen men ps2:t kunde inte läsa av mineskortet. så det stod att jag inte kunda loada upp sissta gången jag spelade eftersom det inte finns något mineskort. då lämnade jag in det igen och har fått tillbaka det. och det är samma sak igen, det går inte att loada upp sissta gången jag spelade. men enligt dom så är det fel på mitt mineskort.

in my ass att det är så -_- .

ville bara varna dig att det kan hända så som det hände mig. så du är förberedd.

min kompis chippade svart och det funkade inte och dom säger bara att det inte är deras problem. han har stämt dom och väntar på rättegång. varnar igen så är förberedd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor