Tydligen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 De är 3 drömmar jag kommer ihåg bra (:!!! tänker typ ofta på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag drömmer väldigt ofta att jag springer jag vet inte var jag är eller varför jag springer men om jag vaknar mitt i allt så ja springer jag med benen i luften... känns helt sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag låg och kramade på en tjejs ben inatt och så drömde jag om henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det vissade sig att jag hade drömt att min farsa sagt: Jag har köpt ostkaka som du kan äta till lucnh" för jag ringde honom å undrade fvar ostkakan var (in real life) å han undrade vad jag snackade om. var så säker påatt han sagt de till mig i verkligeheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det vissade sig att jag hade drömt att min farsa sagt: Jag har köpt ostkaka som du kan äta till lucnh" för jag ringde honom å undrade fvar ostkakan var (in real life) å han undrade vad jag snackade om. var så säker påatt han sagt de till mig i verkligeheten! Jag vet än som är en dagdrömmare, det kanske du också är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Q kallas uppfinnaren i james bond-filmerna. Q är också en bokstav i vårt alfabet Och för de som inte har samma kunskaper som jag, så drömmer alla minst 1 gång per natt, det är bara det att ni kommer bara ihåg de som ni drömmer precis innan ni vaknar. Man kan även blanda ihop flera drömmar så att man på måndagen tror att man har drömt om saker som man egentligen drömde om i fredags och söndags. I natt drömde jag... hmm... Ingenting Med andra ord sov du inte? Förövrigt så äger klardrömmar (lucid dreams). Med andra ord sådana som man kan kontrollera själv till viss del. Sist jag hade en sådan drömde jag att jag var på ett internetcafé och surfade runt på en sida som såg precis ut som blocket fast med lila bakgrundsfärg. Men den största skillnaden var nog att det enda som såldes var brudar som man kunde köpa sex av. Resten av drömmen utspelade sig i något slott och i duschen i skolans gympasal. Kommer ihåg att jag på nått sätt kunde få alla tjejer som jag ville att ha sex med mig, det var inte lite skönt, hehe Fast en gång var det en som inte ville och då förvandlades hennes kropp till en stor matsked Lucid Dreams - länk Redigerad 14 maj, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 En gång när jag höll på att drömma så vann jag typ Niomiljoner kronor, sen så sa jag "Jag drömmer säkert, Jag måste nypa mig själv i armen" Och då nöp jag mig själv och kände ingenting. Haha det var sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Q är också en bokstav i vårt alfabet Han heter ju de. eller det är det som dom översätter det till iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Inatt drömde jag att min pappa köpte kondomer som var 40 cm långa till mig på Vi ( Fast det hette fortfarande Vivo:D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Inatt drömde jag att min pappa köpte kondomer som var 40 cm långa till mig på Vi ( Fast det hette fortfarande Vivo:D) Haha, det är en dröm du aldrig kommer att få uppfylld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Inatt drömde jag att min pappa köpte kondomer som var 40 cm långa till mig på Vi ( Fast det hette fortfarande Vivo:D) Min morsa har faktiskt köpt kondomer åt mig på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Min morsa har faktiskt köpt kondomer åt mig på riktigt. Inte 40cm hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Starfaall___ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Haha Faan va ball den var..Hör på denna rappsaken bara..den é sjuk: - You are so sexy You are so Hot You are everything you're not Couse you've got the teath that I want And I've got schampo in my hair And drogs in my ear and a penny in my eye Hahaha..den bara kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Haha Faan va ball den var..Hör på denna rappsaken bara..den é sjuk: - You are so sexy You are so Hot You are everything you're not Couse you've got the teath that I want And I've got schampo in my hair And drogs in my ear and a penny in my eye Hahaha..den bara kom Vad fan är drogs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag ägnar nätterna åt att sova istället Bara skoja... Men jag kommer alldrig ihåg några drömmar, fast en gång: när jag var 15/16 typ då drömmde jag att jag vaknade en morron och såg en massa stora dinosaur-spår(Stavning?) i gatan och sen så bara hoppar drömmen fram till eftermiddan, när jag ska ner och handla åt morsan (Brorsan hängde med) så jag och brorsan tog min eu-moppe ner till mataffären, och hela vägen ner var det dom där spåren så jag åkte efter dom, och dom började ur ett pansarvagns garage på vårt skjutfällt, men sen så åkte vi till affären och handlade allt vi skulle... och sen när vi skule hem, så när vi ska över järnvägen så bara mitt på järvägsövergången så bara börjar märken skaka och så bara kommer en dinosaurier upp ur ett stort hål i järnvägenoch och börja jaga mig & brossan, så då drog jag på allt vad vi hade hem, och dinosaurien jagade på och sen så kommer en bil mitt framför oss när vi är hemma som vi kör in i och flyger, sen tar dinoaurien och sparkar iväg bilen och käkar upp min lillebrossa...sen vaknade jag... Och sen vi matbordet så snackade jag och brossan om det... å han hade haft nästan samma fast i hans dröm var det jag som blev uppäten och vi krockade med en Saab och inte en opel. +att hans fotsåer hade börjat vid garage 28 istället för 19 hehe... lustigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts