Jump to content

Min dröm

jaeger
 Share

Recommended Posts

Jag har drömt om människor jag inte träffat på länge. Jag har drömt om fladdermöss av samma storlek som månen på nära håll. Jag har drömt om min skola.

Och för de som inte har samma kunskaper som jag, så drömmer alla minst 1 gång per natt, det är bara det att ni kommer bara ihåg de som ni drömmer precis innan ni vaknar.

Juste, jag har drömt att jag blivit jagad av människor med vapen. Senaste gången var jag i nån herrgård och gömde mig bland buskar medans en galen kärring hade skjutit mot mig med hagelgevär så sprang jag och gömde mig.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inatt drömmde jag att jag hade så himmla ont i foten..

(Har haft det ett tag nu så det var väl därför)

Men sen satte jag mig ner och det gjorde ännu ondare och det började komma massa nyckelpigor överallt..

Jag kollade under foten och det var en stor blåsa och i den var det nyckelpigor som ville komma ut... sen kom en annan dröm jag inte talar om..

Måste vart att jag såg den första nyckelpigan i Onsdag som jag drömmde så...

Redigerad av Sofie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag drömde jag den mest skadade dröm jag nånsins drömt.

Jag träffade en tjej i en liten lada, så hade vi sex. Sen kom hennes farsa som var bonde, och sa att det var barnporr att ha sex med hans dotter. Han lovade att jag inte skulle bli polisanmäld om jag saggade i en burk och smetade in det över hela min kropp. Jag gjorde det, och då kom min syster och skrattade ut mig.

Helt skadat :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inatt drömde jag att jag blev jagad av Djibril Cisse igen.

Fast nu var John med ( GTApimpfoolife ) .

Det var i stort sett samma dröm man skulle springa bort från honom men samtidigt skjuta på en boll.

Det är fan läskigt. Jag vill inte drömma om Djibril Cisse

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja inatt så hade jag en sjuk dröm. Jag drömde att det fanns en kille som hette Q han var moderator här . Jag mötte honom i mitt område han var jagad av några jag vet inte vilka det var typ CIA eller nått.

Sen så kom en tant ( Som var jävligt lik Lockes mamma ) och erbjöd oss droger. Q tackade ja. Sen så kom snuten och då sprang vi in i nån skog och mötte StellHell och sen snackade vi lite om ditt och datt men det sjukaste var att Q och StellHell snackade hela tiden om när de ramlade ner från ett vattenfall. Sen så typ sprang jag och Q ut ur skogen och vart jagade av Djibril Cisse han hade tagit på sig en Bengt Magnusson skägg som de hade på humorgalan och så var man tvungen att skjuta en fotboll så långt ifrån honom som möjligt.

Sen vaknade jag.

Skicka en film så man kan tro på dig

:P:P hihihihihihihih ;P:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag sovde över hos min farmor och farfar när jag var 7 så drömde jag att det var massor med tomtenissar som kom springande upp för trappan.(jag sovde i tv rummet som var där uppe vid trappan)så sprang dom runder där och snackade och sånt så kom tomten,han tog en sten och slog isönder ett fönster så han kunde komma in.Sen så började tomtenissarna slå på tomten helt blodig och blodet sprutade åt alla håll så sen kastade dom ner han för trappan och tände på han skägg -_-:ermm:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok nu får alla lyssna. Jag drömde att jag och en polare dödade vampyrer... Med ljussablar.Vi va i nån form av herrgård. Gick rätt bra faktist.

Hmm...det vill jag också drömma.

En rolig sak jag gjorde en gång var att på morgonen så tänkte jag vad jag ville drömma så tänkte jag att jag ville vara Mario och kunde flyga....sen så när jag drömde den natten då så var det så <_< TESTA.....det funkar ibland :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inatt drömde jag om att det var översvämning i mitt badrum och att vi träffade en get som stod bakom ett staket och jag blev rädd för den, fast jag i verkligheten älskar getter, och då tänkte jag "Nej, jag kanske inte gillar getter längre!" fast när jag vaknade så gjorde jag det.

Wow! Jag använde bara en mening! Nu kommer folk tro att jag är tio år! Bäst att lägga in det här med:

När får man tjchörra helikoptre?!111+1+++1++!!!?!++1+1

Så därja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna tråd har kanske några dagar på nacken men jag måste bara berätta min dröm:

Jag drömde att jag och några kompisar hade åkt till Åre. Vi skulle åka till vårt hus som låg där nånstans.

Men helt plötsligt gick vi på en stig som bilar åkte på, efter att vi hade gått en bit såg jag en affisch där det stod GTA Vice City War.

Det var massa soldater på den affischen. (:!!!:) Men jag vart jätteglad så jag tog den.

Efter det skulle vi åka skidor, vi åkte på ett rullband över en backe för att komma till en annan backe, och precis när jag kom ner från rullbandet vaknade jag (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor