jaeger Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Ja inatt så hade jag en sjuk dröm. Jag drömde att det fanns en kille som hette Q han var moderator här . Jag mötte honom i mitt område han var jagad av några jag vet inte vilka det var typ CIA eller nått. Sen så kom en tant ( Som var jävligt lik Lockes mamma ) och erbjöd oss droger. Q tackade ja. Sen så kom snuten och då sprang vi in i nån skog och mötte StellHell och sen snackade vi lite om ditt och datt men det sjukaste var att Q och StellHell snackade hela tiden om när de ramlade ner från ett vattenfall. Sen så typ sprang jag och Q ut ur skogen och vart jagade av Djibril Cisse han hade tagit på sig en Bengt Magnusson skägg som de hade på humorgalan och så var man tvungen att skjuta en fotboll så långt ifrån honom som möjligt. Sen vaknade jag. EDIT HÄR KAN NI SKRIVA ERA DRÖMMAR , DRÖMTOPIC Redigerad 6 maj, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 HAHAHAHAHAHHAHAHAH ägande dröm jue ( fast ganska sjuk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ehmm okej, du kunde ha skrivit den i V-snack, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Idag/Igår drömde jag om att jag blev överkörd av en bil, sen kunna jag flyga.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Status att drömma om mig. Vi gjorde inget "annat" i drömmen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Status att drömma om mig. Vi gjorde inget "annat" i drömmen då? Han berättade att Q och jaeger våldtog dig under golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Skulle inte tro det du.. Skulle aldrig tackat nej och därför ingen våldtäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Q är ju moderator roboten till mirc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Q kallas en av snubbarna i Harlemgänget i filmen Juice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Q kallas en av snubbarna i Harlemgänget i filmen Juice. Q kallas uppfinnaren i james bond-filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag har haft många sjuka drömmar på sistone. Vad sägs om att kunna gå igenom väggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det sjukaste som finns är svarta hörnskinnssoffor och hemmagym! (reklamskadad...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) StellHell jag har för mig att du ville köpa knark av Q.. men jag är inte säker.. EDIT: Mina drömmar är inte Vardagssnack. Redigerad 5 maj, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan inte den här topicen bli en "Dröm-topic" ? Då kan ALLA berätta om sina underbara/sjuka/fruktansvärda drömmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan inte den här topicen bli en "Dröm-topic" ? Då kan ALLA berätta om sina underbara/sjuka/fruktansvärda drömmar! Tyckar vi startar en ny Dröm-Topic så vi får en bättre start... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan inte den här topicen bli en "Dröm-topic" ? Då kan ALLA berätta om sina underbara/sjuka/fruktansvärda drömmar! Aa... Jag kan berätta om en av mina sjuka drömmar ( i Onsdags) Jag drömde att jag och hela klassen var i skogen... så börjar jag helt plöttsligt runka ??? .. Sedan märker jag att alla tjejer tittar på... så då springer jag iväg, jag kommer till en motorväg... Då kommer massa bilar o ser mig... Då tar jag på mig kläderna igen o går upp på et högt bärg (As högt.... Typ två mil högt ) Sedan så är mina kill-klass-kamrater där uppe... Så hoppar vi ner o gör massa vålter som att det är normalt ??? Sedan vaknar jag av att mamma skriker "Anton, Vakna! Det är skola snart!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Aa... Jag kan berätta om en av mina sjuka drömmar ( i Onsdags) Jag drömde att jag och hela klassen var i skogen... så börjar jag helt plöttsligt runka ??? .. Sedan märker jag att alla tjejer tittar på... så då springer jag iväg, jag kommer till en motorväg... Då kommer massa bilar o ser mig... Då tar jag på mig kläderna igen o går upp på et högt bärg (As högt.... Typ två mil högt ) Sedan så är mina kill-klass-kamrater där uppe... Så hoppar vi ner o gör massa vålter som att det är normalt ??? Sedan vaknar jag av att mamma skriker "Anton, Vakna! Det är skola snart!!!!" HAHAHA! Den var nästan för bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 HAHAHA! Den var nästan för bra! Mm... Rätt Pinsamt i drömmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Drömde att jag vart tillbaka kallad till pliktverket för att göra om mönstringen (som ja gjorde för 2 veckor sen typ) va helt sjukt, va skit arg då ja vaknade.... Sen har man ju hafft en och annan sjuk dröm... Jag vet, jag stavar som en kratta Redigerad 5 maj, 2005 av Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts