vinnecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ja, nu börjar jag sakna gta 3 och gta vc, men efterssom jag har sålt mitt ps2 undrar jag om det kan vara värt att köpa gta: double pack till xbox? Ärdet några nya saker, eller har de helt enkelt bara konverterat spelen till xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Det är exakt samma spel bara det at det är nya kontroller, längre draw-distance, dolby surond och vassare grafik på Xbox. http://www.gamespot.com/xbox/adventure/gra...l?q=double+pack Redigerad 5 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Ja, nu börjar jag sakna gta 3 och gta vc, men efterssom jag har sålt mitt ps2 undrar jag om det kan vara värt att köpa gta: double pack till xbox? Ärdet några nya saker, eller har de helt enkelt bara konverterat spelen till xbox? Det är värt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Saknar du båda spelen tycker jag det kan vara värt att satsa på Double Pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Helt klart värt det, så mycket skönare än till PS2, ingen dålig flimmrig framerate, egen musik på radion m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts