nexus Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Här är min första en mac... Men den är inte klar ennu håller på med av tryckaren och har bara hållit på med modds 20 minuter http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/MAc2.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Jaha och jag kan inte modda *snyft* :'( Men jag tror att MAC'en blir fin Redigerad 5 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Här är min första en mac... Men den är inte klar ennu håller på med av tryckaren och har bara hållit på med modds 20 minuter http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/MAc2.bmp Snygg! med tanke på att du bara har hållit på i 20minuter fortsätt i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Thanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hur långt har du kommit nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Varför heter topicen era första skins?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simme Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Varför heter topicen era första skins?? Gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gissa. Rätt så svårt att veta eftersom nexus pratar om att han gör en MAC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Rätt så svårt att veta eftersom nexus pratar om att han gör en MAC.. ...mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) sorry den skulle heta Min första skin Men aja jag kommer ej vidare på min mac.. SÅ jag undrar om man kan göra vapen via en sådan där ritningar/blueprints Redigerad 5 maj, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 sorry den skulle heta Min första skin Men aja jag kommer ej vidare på min mac.. SÅ jag undrar om man kan göra vapen via en sådan där ritningar/blueprints Ok men vart e skinnen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ok men vart e skinnen då?? Tror han menade att MAC:en var ett skin vet antagligen inte om att det heter mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tror han menade att MAC:en var ett skin vet antagligen inte om att det heter mod Japp för skin är ju en ny textur på player eller en "PED" men hans mod heter ju isåfall vapen MOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts