Kaboom Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Gjorde en till poll men den här gången är den normal. Vote: Vice City. Redigerad 5 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Las Venturras... helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 .vice city. lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Los Santos...stay street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Liberty City, men det är nog mest för att det var så längesen jag var i den staden. Längtar tillbaka lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gillar dem alla ungefär lika mycket men VC har ändå en lite bättre atmosfär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 ÅÅåååå Vice city sooooooooo beautiful :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Los Santos, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vice City Glömmer aldrig första gången jag körde det, glida runt på stranden i en vespa i solnedgången och lyssna på broken wings med mr.mister... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Vote: Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote:Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vote: Los Santos, jag bara älskar den staden, att glida runt med sina gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Null Vote. Alla städer har sin egna charm, svårt att bestämma sig för en speciell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har inte lirat SA. Måste rösta VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vote: Vice City och San Fierro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vote: San fiero för den blåa himmlen de gröna gräset och miljön i allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Liberty City och Vice City. Vote: Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Kaboom: Vad menar du med "normal"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Kaboom: Vad menar du med "normal"? I detta sammanhanget så menade jag att jag har rättat stavfelen/slarven etc ifrån Denna pollen. Lite dåligt ordval dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Gjorde en till poll men den här gången är den normal. Vote: Vice City. Vice city helt klart! Men Las Venturas gillar jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts