aikjonas12 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ja va tycker ni, jag tycker South park ibland kan va roligt men Simpsons e så välgort och de har ju sina poenger den med så min röst går på Simpsons För att inte det här ska bli allt för onödig tråd så tar jag upp en annan sak okså, kan vi inte försöka slå det gamla rekordet medlemar online någon dag?Vet inte om sirvern brakar då men borde inte göra de Most users ever online was 186 on Oct 24 2004, 21:16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vote: Simpsons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 South Park, lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Svårt val, men det fick bli south park... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Simpsons, mycket roligare, mer vuxen humor, fast det är ganska barnsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 .voté: Båda är dåliga. tycker inte om sånna komediserier, tycker mera om spin city, Frasier, vänner och joey som går nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vote:Simspons äger som fan.South Park är barnslig humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Båda är lika bra ! Dom är bra på olika sätt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Southpark är otroligt drygt ' vote: s1mps0nz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gillar båda på olika vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 South Park lätt!! Faast Family Guy är bäst :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Båda, naturligtvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 The Simpsons! South Park suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Båda lika bra och Båda är dåliga är ju exakt samma sak.. om båda e lika bra e dom lika dåliga oxo.. och tvärtom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 The Simpsooooons lätt South Pak e ju okej och Family Guy e lika bra som simpson fast kanske en gnutta bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vote: The Simpsons! Förövrigt är det världens bästa tv-serie också, enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vote : Båda är lika bra Svårt att välja. Jag har gillat South Park längst, och det är otroligt skön humor i serien men Simpsons är också jävligt roligt. Dilemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Samma som Weener, båda är lika bra! Fast det var ett tag sen jag såg South Park nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 South Park är för barnsligt vote: simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts