Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det där var vidrigt. Jag visste at pälsindustrin var grym men det här är för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det var väl bara 1, av dom där som levde medans det där? Dom andra dog väl? Tänk dig hur många människor som bara dör sådär, självklart tycker jag synd om dom(Djuren, ej människorna.) Men det är endå jävluskt många fler människor som dör än dom där djuren. Så du tycker att det är normalt att avliva ett djur genom att slänga dom levande i marken tills dom dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Så du tycker att det är normalt att avliva ett djur genom att slänga dom levande i marken tills dom dör? Nej, men är det normalt och köra upp en flygplan upp i ett hus, så 3000 personer blir innebrända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nej, men är det normalt och köra upp en flygplan upp i ett hus, så 3000 personer blir innebrända? Vad fan har det med saken och göra? Vi snackar om djurplågeri inte terroattacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vad fan har det med saken och göra? Vi snackar om djurplågeri inte terroattacker. Och jag säger att det dör fan 3 gånger så fler människor, än djur. Och ni grinar om djuren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 PKz Har du ens sett hela filmen? Gör det! Den är några minuter lång. Se hela, sedan kan du börja snacka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 PKz Har du ens sett hela filmen? Gör det! Den är några minuter lång. Se hela, sedan kan du börja snacka... Vill helst inte se den igen, men gör det för din skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hans käkade ju skitmånga människor. han var kannibal ju. När polisen stormade hans hus hittade dom massa benrester å kroppsdelar överallt, b.la. ett hjärta i kylskåpet, det enda han kommenterade på hjärtat var att han skulle ha det till middag Ja, och? Jagtror fortfarande att han bara åt djurplågare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Eller hur! skapa en ny tråd om terroristattacker. här snackar vi djur. skulle du vilja att nån lång jävel greppade tag i dina fötter å bankade dig i marken tills dom tycker att du rör dig tillräckligt lite för att kunna skära loss ditt skin å göra en ful jävla jacka å sälja tlll nån rik jävla kärring som ändå kommer ha skiten hängande i en garderob? Redigerad 5 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Eller hur! skapa en ny tråd om terroristattacker. här snackar vi djur. skulle du vilja att nån lång jävel greppade tag i dina fötter å bankade dig i marken tills dom tycker att du rör dig tillräckligt lite för att kunna skära loss ditt skin å göra en ful jävla jacka å sälja tlll nån rik jävla kärring som ändå kommer ha skiten hängande i en garderob? Jag tänder på sånt, t.ex att bli hängd i garderober. ÅÅÅÅÅÅH FYFAN LEVDE DEN JÄVLELN SOM LÅG DÄR I VAGNEN? SHIT, ASSÅ MÅSTE HA MISSAT DET FÖRRA GÅNGEN.. yack.. :'( Redigerad 5 maj, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Eller hur! skapa en ny tråd om terroristattacker. här snackar vi djur. skulle du vilja att nån lång jävel greppade tag i dina fötter å bankade dig i marken tills dom tycker att du rör dig tillräckligt lite för att kunna skära loss ditt skin å göra en ful jävla jacka å sälja tlll nån rik jävla kärring som ändå kommer ha skiten hängande i en garderob? Quotade du fel där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Quotade du fel där? Haha. aaa. kom på de efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag tänder på sånt, t.ex att bli hängd i garderober. ÅÅÅÅÅÅH FYFAN LEVDE DEN JÄVLELN SOM LÅG DÄR I VAGNEN? SHIT, ASSÅ MÅSTE HA MISSAT DET FÖRRA GÅNGEN.. yack.. :'( Ja! Sa ju det! Så jävla gross! Snacka inte innan du vet vad du snackar om. Men, det är okej... Hur svårt är det att bara skära djurhelvetena i halsen direkt? Jag blir helt arg här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ja! Sa ju det! Så jävla gross! Snacka inte innan du vet vad du snackar om. Men, det är okej... Hur svårt är det att bara skära djurhelvetena i halsen direkt? Jag blir helt arg här... Jag måste ha tittar bort när det där hände, sorry alla.. Trodde aldrig man kunna vara så rå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gammal och dålig kvalitet. Orginal photage: http://www.ogrish.com/archives/animals_ski...eb_16_2005.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gammal och dålig kvalitet. Orginal photage: http://www.ogrish.com/archives/animals_ski...eb_16_2005.html Downloadar part 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Downloadar part 1. 3 och 4 som är "bäst".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det finns inget ord som kan beskriva mitt hat mot dem som håller på så här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 3 och 4 som är "bäst".. Mh, men såg att jag redan hade sett alltihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 FY FAN! JA BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANAD! skulle tame fan gå och vissa dom hur det känns... ville inte se klart hela filmen... först skulle jag ta en hammare och slå sönder kulorna på dom... sen skulle jag flå dom levande... och sen hänga upp dom i galgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts