Warmedal Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 (redigerad) jag laddade hem Rockstar Heights från gtasajten, det skulle vara ett FUNGERANDE garage, men det fanns inte, inga vapen heller, det fanns ingen bil, ingen båt, så man får gå hela vägen till själva staden, jobbigt, det borde nån ändra, sen tycker jag att det skulle finnas en väg till gosttown med på modden.. jag vet inte, men jag vet inte om jag postade tråden rätt Redigerad 28 december, 2002 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Är du säker på att det inte fungerar Jag har väll inte lagt ner fler SCM fil Är det fler som har problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gollum Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jag har samma problem som Warmedal.. Jag såg att i "instruktioner.txt" som följde med hette en fil "solo_tex.txd" och i "Redme.txt" hette samma fill "solo.txd" Jag har provat båda och ingen funka... FUCK ASS!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag tog bort det iaf den var jobbigt att ha eftersom den inte funka som den skulle, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Helt enkelt en bugg utav Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skejtnisse Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 -_-konsitgt att min funkar då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 -_-konsitgt att min funkar då!!! Kanske för att han har ändrat. remmud!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts