Always_Mongo Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag trodde att det skulle bli mycket snack om detta men eftersom det inte blev så skapar jag en topic om det. Shawn Crahan i Slipknot, hans fru har fått en dödlig sjukdom som heter crohan´s. Därför har han hoppat av världsturnen och han ska få en ersättare. Jag vet inte mycket om detta så jag hoppas att ni andra vet något. Jag tycker inte man kan ersätta Shawn. Vilken av dessa är Shawn?? 1. En vanlig person som spelar galet på sina pukor 2. En fet kille som gör volter och helt plötsligt bryter benet sen fortsätter spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ingen kan ersätta Shawn ! Hoppas han är tillbaka tills dem ska spela i sverige Och vet någon vad Corey säger mer än : This is dedicated to nånting och shawn ! Vilket namn säger han där jag skrivit nånting ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Ingen kan ersätta Shawn ! Hoppas han är tillbaka tills dem ska spela i sverige Och vet någon vad Corey säger mer än : This is dedicated to nånting och shawn ! Vilket namn säger han där jag skrivit nånting ? Han säger namnet på Shawns fru.... Typ mary eller något Har du before i forget på conan o brien. Jag skulle vilja ha den EDIT: om Shawns fru dör så är han ensam med två små barn och då kommer han definitivt sluta :'( :'( Redigerad 4 maj, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Shawn är cool. går fan inte å "ersätta" någon i slipknot. "Crohan" låter iofs inte som en sjukdom :"> hehe. hörde du inte fel å de ska stå Crahan?eftersom de är hans efternamn? //vet inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vilken av killarna är Shawn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) NUmmer 6. den tjocka clownen som spelar backup trummor. han är dock ett blodagt bandage med en clown näsa nu fett fult Redigerad 4 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 NUmmer 6. den tjocka clownen som spelar backup trummor. han är dock ett blodagt bandage med en clown näsa nu fett fult Den är fan cool den masken.. Men vad tror ni ? Tror ni dom gör en 4de skiva ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Skulle tro de. om dom är 9 pers lär dom väll inte lägga ihop helt bara för att dom blir 8:ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tror knappast att Shawn slutar... men jag ska nog inte säga för mycket. En fjärde skiva blir det i alla fall, det har Corey och Joey sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 det har Corey och Joey sagt. Dom har ju båda framgångsrika sidprojekt så för dom är de ju luingt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tror knappast att Shawn slutar... men jag ska nog inte säga för mycket. En fjärde skiva blir det i alla fall, det har Corey och Joey sagt. Soft soft! Slipknot är fan det bästa bandet någonsin. Och det är inte bara enligt min åsikt. För det är jävligt skickliga musiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Crohn's disease heter de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Varför räknar ni inte MFKR? Det blir den femte skivan dom gör om dom gör en till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Varför räknar ni inte MFKR? Det blir den femte skivan dom gör om dom gör en till... Jao. Men det var ju inte hela det gänget som är nu. Men visst kan vi räkna med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 MFKR var väll typ bara 4 pers eller nått. kommer inte ihåg vilka men de va väll Joey, mick, shawn å nån till. ej corey för de är nån crapig lirare som sjunger. annrs är låtarna på MFKR väldigt lika dom på selftitled albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 annrs är låtarna på MFKR väldigt lika dom på selftitled albumet. Haha, är dom? MFKR = Funk med inslag av hiphop samt lite mjuk rock. Selftitled = Gorm-metal. Stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hoppas det .. så slipper man slipknot .. inget fel på slipknots musik men vafan liksom.. skaffa en image! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 inget fel på slipknots musik men vafan liksom.. skaffa en image! Är inte deras image det första man tänker på när man hör ordet Slipknot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Haha, är dom? MFKR = Funk med inslag av hiphop samt lite mjuk rock. Selftitled = Gorm-metal. Stor skillnad. Asså LÅTARNA. kommer inte ihåg vilka det var, men jag är jävligt säker på att jag hörde både wait and bleed och spit it out på den skivan. + massa låtar från selftitlade albumet som dom hade kladdat ihop till en stor. (alltså hade slipknot tagit en jävla massa matreial från mfkr och gjort till enskilda låtar på selftitled. SURFACING OCH EEYORE FOR LAJJF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Shawn har en ny mask och den är helt grå pottzoauyouyeahjork: nej det e crohan . faktiskt ganska coolt med tanke på hans efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts