Maxz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kom på en som ni inte har tagit med som alternativ. Peter Settman och Fredde Granberg. TRATTEN OCH FINKEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Anders och Måns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Filip och Fredrik. Ursäkta röran är så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Önskar att folk kunde sluta bråka om humor. "Nej dom är inte roliga, du är dum om du tycker att dom är roliga. Jag ska fan döda dig, dom är inte roliga din fitta!" Varför förstår ni inte att humor är subjektivt och inte behöver tilltala alla? Varför förstår ni inte att humor är humor även om det inte tilltalar er? Redigerad 8 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Önskar att folk kunde sluta bråka om humor. "Nej dom är inte roliga, du är dum om du tycker att dom är roliga. Jag ska fan döda dig, dom är inte roliga din fitta!" Varför förstår ni inte att humor är subjektivt och inte behöver tilltala alla? Varför förstår ni inte att humor är humor även om det inte tilltalar er? Precis, det är som musiksmaken, vissa lyssnar på rock o vissa på hiphop. Jag gillar inte hiphop men respektera om någon gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts