pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jupp, skånsk humor kan man väl också säga LIgger iNte Skåne i sverige? är dom inte från typ göteborg eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 LIgger iNte Skåne i sverige? är dom inte från typ göteborg eller nått? Skådespelarna till hipphipp? Nä dom är från Lund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 LIgger iNte Skåne i sverige? är dom inte från typ göteborg eller nått? Nej men snälla lilla pottzork, nu får du ta och ge dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vöte: Killinggänget, Robert Gustafsson äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det här var svårt, det stod mellan Killingänget, Kvarteret Skatan och Fredrik och Filip. Men det fick bli Kvarteret Skatan... väntar oändligt på en ny säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Varför står inte Galenskaparna med? Dom är ju bäst! Annars är det väll killingänget och Filip och Fredrik (100 Höjdare) Hur kunde jag glömma Galenskaparna? Jag ser att Killingänget leder just nu. Vilken tycker ni är deras bästa? Första gången jag såg Ensamseglaren(från Spermaharen) var den skitkul men den blir tråkigare varje gång man ser den. NileCity kan jag se hur många ggr som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag ser att Killingänget leder just nu. Vilken tycker ni är deras bästa? Första gången jag såg Ensamseglaren(från Spermaharen) var den skitkul men den blir tråkigare varje gång man ser den. NileCity kan jag se hur många ggr som helst NileCity är underbart och förbannat kul, jag älskar "Sudden" när han sitter i någon form av frysbox på B&W i Arninge. Det är så förbannat kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Weiron i Ottan är ju också ganska rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Weiron i Ottan är ju också ganska rolig! Goooomorron goomorron gomorron , det är underbart. Eller klassikern Farbror Barbro . Fan vad kul det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Eller när Greger kidnappar en man och tortera han med en fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Alla är väl GBG-hatar här...? Nej för fan. Det finns göterborgare och sånna som bor utanför götet här också, som jag tex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Nej för fan. Det finns göterborgare och sånna som bor utanför götet här också, som jag tex... Yay!! GBG äger hårt!! Eller, ja, Malmö äger på humor, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Funny: Skåne tillhör inte Sverige, sådeså! Redigerad 6 maj, 2005 av kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Funny: Skåne tillhör inte Sverige, sådeså! Vilka tillhör det då? Irak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Funny: Skåne tillhör inte Sverige, sådeså! Det verkar som om någon är i behov av en geografilektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gräv bort skåne, host... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Killingänget/Hipp Hipp... Edit: /Parlamentet. Redigerad 6 maj, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Om man röstar på Parlamentet blir det ju ungefär som du röstar på Killinggänget då hälften av medlemmarna ofta är med i Parlamentet. Plus att Henrik Schyffert var programledare för Parlamentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Om man röstar på Parlamentet blir det ju ungefär som du röstar på Killinggänget då hälften av medlemmarna ofta är med i Parlamentet. Plus att Henrik Schyffert var programledare för Parlamentet. Ehm..nej. Det är ju inte endast killingar med i parlamentet så det är ju knappast "samma sak". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nile City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts