RadiuZ Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vilka tycker ni? Jag tycker fortfarande NileCity med Killingänget är den bästa. Även Torsk på Talinn och Ensamseglaren är klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vote: Anders och Måns (hoppas ingen förväntade sig något annat...) Även om jag ÄLSKAR både Hipp! Hipp! och Kvarteret Skatan är Anders och Måns snäppet bättre... Men Johan Glans är gullig!! (Fast Anders och Måns är gulligast... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vissa har jag aldrig sett, resten suger. Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Gillar alla som står med i alternativen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vissa har jag aldrig sett, resten suger. Null vote. OJ, vad tråkig man kan vara då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vote: Anders och Måns (hoppas ingen förväntade sig något annat...) Även om jag ÄLSKAR både Hipp! Hipp! och Kvarteret Skatan är Anders och Måns snäppet bättre... Men Johan Glans är gullig!! (Fast Anders och Måns är gulligast... ) Hipp Hipp är bra, jag såg deras show och imponerades hur de kunde kordenera(stavning?) allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 HIPP HIPP FOR LAJJF!!! inget slår hipp hipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hipp Hipp är bra, jag såg deras show och imponerades hur de kunde kordenera(stavning?) allt. Koordinera? Och ja, de var verkligen fantastiska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 OJ, vad tråkig man kan vara då! Nej, vad ärlig man kan vara. Ledsen för att jag inte delar eran vuxna humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Parlamentet, ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nej, vad ärlig man kan vara. Ledsen för att jag inte delar eran vuxna humor. Du kunde väl ha röstat Annat och sedan berättat vad du gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Anders och Måns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 NileCity med Killingänget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Anders och Måns Wihooo!!! Jag älskar dig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hipp Hipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vote: Annat. Galenskaparna & Aftershave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hipp hipp owns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hipp Hipp eller Fredrik och Filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vote: Annat. Galenskaparna & Aftershave. How could I forget?! Var kär i dem i tre år, mellan 1997-2000... Nu har jag lugnat mig, men FAN vad bra de är!! Älskar Stinsen Brinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Killing-gänget is the shit ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts