SaiGon Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 hur sparar man bilarna sen när man ändrat dom, om jag typ ändrat banchee och sparar, hur sparar jag sen maffia om jag sen ändrar den bilen? sen finns det en bil som heter peerenial, en gammal fin kombi bil hur trimmar jag den så den går typ som en banchee, när jag ändrar till 6 växlar och bättre axerlation så händer ju inte så mycket. finns det nån guide på svenska till detta program. alltså car stat editor 3.0. är tacksam för hjälp mvh fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 28 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 oj, denna tråd kanske hamnade på fel plats på forumet sorry. men försök hjälpa mig ljallefall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Varför svarar ingen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Varför svarar ingen??? eeeeeeh kanske för att det är natt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 hehe nu är det dag så svara:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 29 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 äch, jag provar på tyska gta3 sidan, denna sida suger, mkt hjälp man får här då, 32 st har kollat denna tråd och en svarade ett dåligt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 kinkis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 hur sparar man bilarna sen när man ändrat dom, om jag typ ändrat banchee och sparar, hur sparar jag sen maffia om jag sen ändrar den bilen? sen finns det en bil som heter peerenial, en gammal fin kombi bil hur trimmar jag den så den går typ som en banchee, när jag ändrar till 6 växlar och bättre axerlation så händer ju inte så mycket. finns det nån guide på svenska till detta program. alltså car stat editor 3.0. är tacksam för hjälp mvh fredde Leta så kommer du hitta en knapp som det står save på... Nej, det finns ingen svensk guide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Då är det väl dags att göra en då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 30 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 ok, är MKT tacksam för de få seriösa svar jag fick en sista fråga: Hur trimmar man bilarna? vad jag vet så kan man ändra hur mångga växlar det ska va + acerlationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skejtnisse Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 min "car stat editor 3.0" fungerar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts