Guest Cyper Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det var sagt så att jag skulle lämna in min mopped på service efter den gått 25 mil. Och det gjorde jag såklart, men när jag fick igen den märkte jag att den bara toppade 55, och den ska gå 65. Sedan fick jag reda på att dom hade ändrat så att den fick mindre bensin, är detta en SORTS ''klassisk'' strypning av en mopped? Dom på servicen bör väll inte ändra detta utan ägarens tillstånd?! *Måste få ett svar!* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Posta i moppe tråden! Edit: yes jag kom före azore! nah nah nah nah cant touch this! *dansar segerdans* Redigerad 4 maj, 2005 av swat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Finns en moppe-tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 *smack* Håller med föregående talare. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts