ZliPp Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tjao! Det är så här, vissa fordons moddar funkar och vissa inte. Tex, jag installerar massa bilar, sen ska jag installera en bil och då när jag startar spelet och ska åka dit där bilen finns(i det här fallet säger vi nåt fordon som ska bytas ut mot deluxo) tex mot sunshine autos, och då hänger sig spelet. Är det för jag gör något fel, eller är det fordonet`? Ska iaf göra en backup nu så man slipper installera om spelet sen. En annan fråga, hur många moddar klarar spelet av? En till( ) finns det ingen rar fil eller något som man kan ladda hem som innehåller en massa moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kommer det en sånt här dong ljud när du ska hämta bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan vara att du inte installerat rätt, eller så kan det vara fel på bilen, testa att installera om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 En annan fråga, hur många moddar klarar spelet av? .jag har 99 mods installerade utan problem.. tror knappast det finns nån gräns.. folk som säger att det går att modda "för mycket" har helt enkelt gjort bort sig o sabbat spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts