Jump to content

Tv-stjärna lämnar sin döende son

Icebear
 Share

Recommended Posts

Jag lämnar in min mamma på sjukhus..

De lovar en enkel operation..

När det opererat henne glömmer det kvar en plastbit i henne som kan leda till döden..

Vill jag ta hem min mamma då.? Nej jag vill att det tar in henne igen och tar ut den j*vla biten...

Skulle jag adoptera ett barn självklart vill jag att det ska vara friskt..

Därför skulle jag adoptera ett som redan var fött så man vet om det är frisk eller ej..

Och ja dålig stil av henne att göra så.. Men på ett sätt försår jag henne men ändå inte :shifty:

Adopterar hon ett barn som inte är fött för hon ju ta ansvar för det hur det än är..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Men herre jävlar. Hon träffade inte ens barnet. Hon hade ju knappt fått upp några känslor för det öht. Och sen är det väl rätt jobbigt att betala för ett barn som man bara kan leva med i nåt år som max. Och det är väl ett år som man kommer lida av enbart för att barnet snart kommer dö. Inge vidare roligt, eller hur? Men om barnet sen skulle överleva, men en stor defekt, hur roligt kommer livet bli för henne då? Hon lär inte få så mycket tid över till annat.

Så visst, avvisa barnet tycker jag okej (behöver dock inte betyda att jag är direkt positiv till det), men hon gjorde det på helt fel sätt.

Men största frågan är ju varför man ska bry sig. En skådespelare på andra sidan atlanten ville inte ta emot ett barn. Det är nåt som aldrig kommer påverka mig på något sätt. Kommer nog faktiskt inte påverka er heller.

Visst, det är fel att göra som hon gjorde kanske och det är väl ett intressant samtalsämne, men börja inte klanga ner o hata varandra för det. :\

Länk till kommentar
Dela på andra sidor