vinnecool Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Personligen tycker jag inte att hon skulle lämnat barnet, utan varit tillsammans med honom tills han dog, DET kunde hon iallafall gjort, fixat så att hans sista dagar är underbara dagar, att han ska få ett fint liv, kort, men fint! Sen är det jäkligt svårt att hitta på jämförelser då människor värdesätter varandra på ett helt annat sätt en teveapparater och datorer. Om jag hade varit det där barnet hade jag velat dela min sista tid med mina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hahahaha! Alltid lika kul med folk som inte klarar av gämförelser. DU KAN INTE GÄMFÖRA **** MED **** DET ÄR TVÅ HELT OLIKA SAKER!! DU ÄR DUM I HUVET BUUHUU!!!!! Hitta en bättre gämförelse själv då om ni nu tycker min gämförelse va så jävla dålig.. Det stavas jämförelser... Och det är en liten människa det handlar om, ingen TV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tycker att ni borde sluta mobba Stellhell..Han är ju en helt vanlig människa som OCKSÅ varit en "bäbis"....eller? Mystiken tätnar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag kan inte göra nåt åt sitautionen, så varför ska jag vara ledsen över en skådespelare(som jag aldrig hört talats om) har adopeterat ett barn, som dog innan det knappt börjat leva? Men jag lovar att media har överdrivit detta, eller utelämnat nån detalj(eller varför inte båda?) som får det att se mycket värre ut än vad det egentligen är. Det är mer principen att någon gör så som jag, och kanske alla de andra tänker på. Man kan inget annat göra än att inte göra så själv, och om alla inte gjorde det så skulle det aldrig ske. (Allt är perfekt och optimistiskt i min lilla bubbla) Och det är mycket möjligt det du säger om media, men eftersom vi inte vet något om det så har vi bara det som sagts att utgå ifrån, så alla har en något blind vy här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Fan Cortez, du har sjunkit i mina ögon. Håller med Vinnecool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det stavas jämförelser... Och det är en liten människa det handlar om, ingen TV... Ser det ut som någon bryr sig? finns väl större problem än mina stavfel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ja,dina åsikter är en stor samhällsfara ifall du skulle få mer makt än att vara moderator på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ja,dina åsikter är en stor samhällsfara ifall du skulle få mer makt än att vara moderator på gtasajten. Skulle börja med att slicka dina bollar. Sen skulle helvetet braka loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Skulle börja med att slicka dina bollar. Right on Stellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hahahaha! Alltid lika kul med folk som inte klarar av gämförelser. DU KAN INTE GÄMFÖRA **** MED **** DET ÄR TVÅ HELT OLIKA SAKER!! DU ÄR DUM I HUVET BUUHUU!!!!! Hitta en bättre gämförelse själv då om ni nu tycker min gämförelse va så jävla dålig.. Whoa! jag tror inte du blir kvar länge som moderator onT: hon ser evil ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tycker att ni borde sluta mobba Stellhell..Han är ju en helt vanlig människa som OCKSÅ varit en "bäbis"....eller? Mystiken tätnar.. Btw du sKarface det stavas sCarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Btw du sKarface det stavas sCarface Har åxå tänkt på de mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 finns väl större problem än mina stavfel.. Jo, då... självklart finns deré, sörru! Ska jag nämna en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jo, då... självklart finns deré, sörru! Ska jag nämna en? Beror på. @GRIM: Gå och lägg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Sluta hacka på stellan Han tänker ju likadant som jag.. Smart kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Btw du sKarface det stavas sCarface Klart jag vet...sök efter min andra användare på gtasajten... EDIT: Men nu var jag ju så himla snäll också Här Redigerad 5 maj, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Hahahaha! Alltid lika kul med folk som inte klarar av gämförelser. DU KAN INTE GÄMFÖRA **** MED **** DET ÄR TVÅ HELT OLIKA SAKER!! DU ÄR DUM I HUVET BUUHUU!!!!! Hitta en bättre gämförelse själv då om ni nu tycker min gämförelse va så jävla dålig.. Jämförelse? Jag sparkar dig i huvet så du får en fetingskada och då vill inte din mamma ha dig mer för du är skadad. Ajaj, huvet ont säger du men inte fan lyssnar nån!! Haha! Så går det! Skyll dig själv! MUAHAHAHA Redigerad 5 maj, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Klart jag vet...sök efter min andra användare på gtasajten... EDIT: Men nu var jag ju så himla snäll också Här Är det inte mot reglerna att ha två accounts på gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Sluta hacka på stellan Han tänker ju likadant som jag.. Smart kille Smart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Smart? Oh neh. jag är fan inte smart. GiZmo, du ska ha spö. Fast jag är smart nog att skämta om allt på internet. Orka seriösa människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts