Jump to content

Tv-stjärna lämnar sin döende son

Icebear
 Share

Recommended Posts

Personligen tycker jag inte att hon skulle lämnat barnet, utan varit tillsammans med honom tills han dog, DET kunde hon iallafall gjort, fixat så att hans sista dagar är underbara dagar, att han ska få ett fint liv, kort, men fint!

Sen är det jäkligt svårt att hitta på jämförelser då människor värdesätter varandra på ett helt annat sätt en teveapparater och datorer.

Om jag hade varit det där barnet hade jag velat dela min sista tid med mina föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Hahahaha!

Alltid lika kul med folk som inte klarar av gämförelser.

DU KAN INTE GÄMFÖRA **** MED **** DET ÄR TVÅ HELT OLIKA SAKER!! DU ÄR DUM I HUVET BUUHUU!!!!! :P;):(^_^

Hitta en bättre gämförelse själv då om ni nu tycker min gämförelse va så jävla dålig.. ^_^

Det stavas jämförelser... :D Och det är en liten människa det handlar om, ingen TV...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte göra nåt åt sitautionen, så varför ska jag vara ledsen över en skådespelare(som jag aldrig hört talats om) har adopeterat ett barn, som dog innan det knappt börjat leva?

Men jag lovar att media har överdrivit detta, eller utelämnat nån detalj(eller varför inte båda?) som får det att se mycket värre ut än vad det egentligen är.

Det är mer principen att någon gör så som jag, och kanske alla de andra tänker på. Man kan inget annat göra än att inte göra så själv, och om alla inte gjorde det så skulle det aldrig ske. :shifty: (Allt är perfekt och optimistiskt i min lilla bubbla)

Och det är mycket möjligt det du säger om media, men eftersom vi inte vet något om det så har vi bara det som sagts att utgå ifrån, så alla har en något blind vy här...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha!

DU KAN INTE GÄMFÖRA **** MED **** DET ÄR TVÅ HELT OLIKA SAKER!! DU ÄR DUM I HUVET BUUHUU!!!!! ^_^:);P:o

Hitta en bättre gämförelse själv då om ni nu tycker min gämförelse va så jävla dålig.. :shifty:

Whoa! jag tror inte du blir kvar länge som moderator

onT: hon ser evil ut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha!

DU KAN INTE GÄMFÖRA **** MED **** DET ÄR TVÅ HELT OLIKA SAKER!! DU ÄR DUM I HUVET BUUHUU!!!!! ;)  ;)  :P  :lol:

Hitta en bättre gämförelse själv då om ni nu tycker min gämförelse va så jävla dålig.. ^_^

Jämförelse? Jag sparkar dig i huvet så du får en fetingskada och då vill inte din mamma ha dig mer för du är skadad. Ajaj, huvet ont säger du men inte fan lyssnar nån!! Haha! Så går det! Skyll dig själv! MUAHAHAHA

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor