Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Asså det var en metafor jag menar inte att dom har samma värde. ... Dålig metafor... EDIT: Stellan, det finns inga bra liknelser... Typ "Om din adoptivmamma övergav dig, när du var döende, hur skulle det kännas?". DET är en bra liknelse... Redigerad 4 maj, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 OJ SHIT OMFG!!!! MÅNGA HAR GJORT DET FÖRUT MEN NU NÄR DET ÄR EN TV-STJÄRNA MÅSTE MAN JU GÖRA EN NY TRÅD SÅ ATT ALLA BRYR SIG!!!!!!111ETTETTETT liksom .. orka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Jo det kanske det var men förstår du inte vad budskapet var? om min adoptiv mamma skulle överge mig skulle jag bli glad för då skulle jag få mer tid med min mamma men det är bara min åsikt Redigerad 4 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Stellan, det finns inga bra liknelser... Typ "Om din adoptivmamma övergav dig, när du var döende, hur skulle det kännas?". DET är en bra liknelse... ... och lämnade en check till din begravning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 OJ SHIT OMFG!!!! MÅNGA HAR GJORT DET FÖRUT MEN NU NÄR DET ÄR EN TV-STJÄRNA MÅSTE MAN JU GÖRA EN NY TRÅD SÅ ATT ALLA BRYR SIG!!!!!!111ETTETTETT liksom .. orka? Du har rätt att det inte skulle stå om det hände en vanlig lodis i sthlm, men nu är det så att det står i tidningen, och det är väll därför (ja vem det nu va) som skapade tråden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jo det kanske det var men förstår du inte vad budskapet var? om min adoptiv mamma skulle överge mig skulle jag bli glad för då skulle jag få mer tid med min mamma men det är bara min åsikt Budskapet är att du inte vill ha ngot "trasigt". Om barnet led av cerebral pares, hade det varit okej att lämna det då också? Och jag menar givetvis ifall du blev bortadopterad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nej budskapet är att barnet skulle uppskatta sinna sista minuter med sin mamma mycket mer än med en främling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kimberly Shaw från Melrose Place är det ju! lite stört o lämna sin döende son iaf... Usch hatar hennes karaktär i Melrose Place också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nej budskapet är att barnet skulle uppskatta sinna sista minuter med sin mamma mycket mer än med en främling Jahaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Hela melrose place var juh dåligt varför smilyn Redigerad 4 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 varför smilyn Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Den ger ett negativt uttryck till din post :'( :'( :'( man blir deprimerad av sånt :'( :'( :'( Redigerad 4 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 ... Dålig metafor... EDIT: Stellan, det finns inga bra liknelser... Typ "Om din adoptivmamma övergav dig, när du var döende, hur skulle det kännas?". DET är en bra liknelse... Well, om jag som nyfödd bäbis blev bortadopterad och dom får reda på att jag var döende skulle jag inte minnas ett skratt av det ändå. Och som swat säger så skulle jag uppskattat min tid med min biologiska mamma mer. MEN jag skulle ändå inte minnas nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Well, om jag som nyfödd bäbis blev bortadopterad och dom får reda på att jag var döende skulle jag inte minnas ett skratt av det ändå. Och som swat säger så skulle jag uppskattat min tid med min biologiska mamma mer. MEN jag skulle ändå inte minnas nått.. Bäbisens mamma kanske bryr sig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det är makalöst hur mycket mindre vissa medlemmar på detta forum jag tycker om nu Ni kan ju inte förneka att det är väldigt cyniskt att överge ett barn för att denna har en smärre defekt? Vissa människors tankesätt går verkligen över mitt förstånd, har inte ni någonsin känt på detta sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Berätta när jag ska bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Berätta när jag ska bry mig. Om tio minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det är makalöst hur mycket mindre vissa medlemmar på detta forum jag tycker om nu Ni kan ju inte förneka att det är väldigt cyniskt att överge ett barn för att denna har en smärre defekt? Vissa människors tankesätt går verkligen över mitt förstånd, har inte ni någonsin känt på detta sätt? Instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det är makalöst hur mycket mindre vissa medlemmar på detta forum jag tycker om nu Word, känslokalla dårar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag är inte känslokall, jag tänker realistiskt. Jag kan inte göra nåt åt sitautionen, så varför ska jag vara ledsen över en skådespelare(som jag aldrig hört talats om) har adopeterat ett barn, som dog innan det knappt börjat leva? Visst, hon kunde gått på begravningen, det skulle inte varit för mycket bergärt. Men jag lovar att media har överdrivit detta, eller utelämnat nån detalj(eller varför inte båda?) som får det att se mycket värre ut än vad det egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts