Icebear Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Asså OMFG http://www.expressen.se/index.jsp?a=279290 Marcia Cross Redigerad 4 maj, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 TV-stjärna? Aldrig sett kvinnan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) LOL lite okänd men typ Melrose Place o Desperate Housewifes Redigerad 4 maj, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 LOL lite okänd men typ Melrose Place o Desperate Housewifes Och Everwood... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Har aldrig gillat den kvinnan, vet inte varför men hon ser så äcklig ut... för Hollywood-aktig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Arman det har inte med saken att göra och jag tycker inte att hon har gjort nått fel det skulle vara ett adoptivbarn men innan hon fick det så blev det sjukt och hon har ingen skyldighet att ta hand om ett döende barn som inte är hennes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Arman det har inte med saken att göra och jag tycker inte att hon har gjort nått fel det skulle vara ett adoptivbarn men innan hon fick det så blev det sjukt och hon har ingen skyldighet att ta hand om ett döende barn som inte är hennes! Jo, om hon har adopterat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Vadå inte med saken att göra? Det är inte som om det var "värsta" off-topic? Och sen var det inte hennes "son". Utan hon ville väl ha en son (utan att själv bli gravid) - fick en som olyckligtvis skadades under födseln och då ville hon inte längre ha det barnet. (om jag nu fattat allt rätt....säkert inte...) tycker: ............. Redigerad 4 maj, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Men hon hadde adopterat det skriftligt men hon hadde inte fått dett i handen än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Men hon hadde adopterat det skriftligt men hon hadde inte fått dett i handen än! Då hade hon ju ansvar. Hur fan kan man vara så kall?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Klart man tackar nej. Du köper en super TV för 50.000:-. Du hyr en firma att köra tv:n till dig. Dom tappar tv:n i ditt tv-rum. Skulle inte du fixa en ny tv då? Spela roll om det är en bäbis. Lite kvallité på grejjerna annars får det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Klart man tackar nej. Du köper en super TV för 50.000:-. Du hyr en firma att köra tv:n till dig. Dom tappar tv:n i ditt tv-rum. Skulle inte du fixa en ny tv då? Spela roll om det är en bäbis. Lite kvallité på grejjerna annars får det va. !!!!!!! Så du tycker att en bäbis, EN LEVANDE MÄNNISKA, är lika mycket värd som en TV?! Att du... Fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Klart man tackar nej. Du köper en super TV för 50.000:-. Du hyr en firma att köra tv:n till dig. Dom tappar tv:n i ditt tv-rum. Skulle inte du fixa en ny tv då? Spela roll om det är en bäbis. Lite kvallité på grejjerna annars får det va. Öhh svin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nej det var ett exempel. tänk såhär du köper ett hus för hella tid livs besparingar som är stadigt och fint men när du kommer till huset efter att ha skrivit på så är det inte i samma skick utan det är på kanten av att rasa ihop då är inte din skyldighet att laga huset! och jag vet ett liv är värt mer än ett hus men det är en metafor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nej det var ett exempel. tänk såhär du köper ett hus för hella tid livs besparingar som är stadigt och fint men när du kommer till huset efter att ha skrivit på så är det inte i samma skick utan det är på kanten av att rasa ihop då är inte din skyldighet att laga huset! och jag vet ett liv är värt mer än ett hus men det är en metafor Du kör JÄVLIGT taskiga liknelser... Du kan inte jämföra en levande, mänsklig bäbis med diverse saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det var det jag nyss gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det var det jag nyss gjorde! Ja, men det är fan lägre än Glocalnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Asså OMFG http://www.expressen.se/index.jsp?a=279290 Marcia Cross Kimberly Shaw från Melrose Place är det ju! lite stört o lämna sin döende son iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Asså det var en metafor jag menar inte att dom har samma värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hahahaha! Alltid lika kul med folk som inte klarar av gämförelser. DU KAN INTE GÄMFÖRA **** MED **** DET ÄR TVÅ HELT OLIKA SAKER!! DU ÄR DUM I HUVET BUUHUU!!!!! Hitta en bättre gämförelse själv då om ni nu tycker min gämförelse va så jävla dålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts