HUDSON Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 PROCURO PESOAS PARA JOGAR GTA2 PELA INTEL ESPERO QUE EU CONSIGO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 vi e inte spanjorer...................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Hmm... faktum är att han är från Nederländerna... eller så är det nån från sverige som kör via en server i nederländerna.... Please speak english or swedish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Hmm... Översatt från portugisiska till Engelska... I LOOK PESOAS TO PLAY GTA2 FOR THE INTEL I WAIT THAT I OBTAIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Och spanska: I TRY PESOAS FOR JOGAR GTA2 PELA INTEL I HOPE THAT EU WITH HIMSELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 haha, undrar vad en spanjor gör på ett svenskt GTA forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 lika mycket som vi gör i tyska forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 ich weis scheisee :DB) inte för att jag vet vad det betyder men det låter iaf tyskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ich weis scheisee inte för att jag vet vad det betyder men det låter iaf tyskt = jag vet skit !?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 (redigerad) jag fattar ett ord: QUE= vad. betyder det he he Redigerad 1 januari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts