gurfi Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Därför att jag var medlem då han var "kloak_råttan" men jag hade en annan medlem som blev Hybernnånting.... Jag kanske värkar trög men: vad har det med saken att göra att du hade ett konto som blev Hybernating när jag frågade hur du kan veta att kloak_råttan är krax . det ringer inga klockor för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gamla tiderna Det var såå jävla roligt. Då satt man vid forumet från när man slutade skolan tills man la sig. Nu sitter jag inte ens 1 timme i veckan här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gamla tiderna Det var såå jävla roligt. Då satt man vid forumet från när man slutade skolan tills man la sig. Nu sitter jag inte ens 1 timme i veckan här... Längre på helgerna. (glassbilar någon ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Spank me with a donkeypenis! Hade du kvar den jäveln på datorn utan att säga det till mig!! Moofa va tråkig den natten. Spelade CS och var borta och skit. Bara du o jag som håll igång hela tiden. Blev ju lite barnförbjudet där runt 3-tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag kanske värkar trög men: vad har det med saken att göra att du hade ett konto som blev Hybernating när jag frågade hur du kan veta att kloak_råttan är krax . det ringer inga klockor för mig Aha.... Ja, nån sa de nån gång! han kan väl erkänna själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Haha, det var tider det :'( Kommer ihåg aprilskämtet med de nya modsen Vixtor och Donsalvatore Nu har forumet blivit för stort , take me back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gamla goda tiden. Hette macke_92 då tror jag. sen blev mitt internet fuckat. tror att det var stellhell eller nån som hette gta3_player då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag vet! JAG VET! Ni sparkar alla medlemmar som blev medlemmar efter -03! Så kan ni gå tillbaka! eller, glöm det... då ryker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gamla goda tiden. Hette macke_92 då tror jag. sen blev mitt internet fuckat. tror att det var stellhell eller nån som hette gta3_player då? Det var KalleR. Kommer ihåg Vnär ixtor och Don_salvatore blev mods. Gissa hur arg StellHell var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har vart medlem sen 23 November.. Men förut hette jag EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Jag saknar alla lekar i spamforumet! Måste det vara lekförbud? EDIT: Jag ska rota lite bland mina posts, för att hitta några minnen av värde. Ni borde också leta igenom era! Redigerad 6 maj, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag minns att jag hade ett account hät fölängesen men minns ej vad den hette:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Det var KalleR. Kommer ihåg Vnär ixtor och Don_salvatore blev mods. Gissa hur arg StellHell var? Har kvar IRC loggen mellan mig och KalleR(GTA3_PLAYER på den tiden). Vi funderade på att sticka från forumet för dom tog två personer som ingen hade hört talas om. Och sen när dom stängde topicar till höger och vänster. Jag blev galen och gick berserkagång här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Haha, fan va kul! Finns dom där trådarna kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Bra stämning? ser så ut tss.. Jävlar, nu är jag avslöjad! Vad barnslig jag var då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ah, minns den där glassbilen avlägset för 100 år sedan (hade en account förr som hette ninja, men sen glömde jag lösenordet och skapade en ny, är alldrig inne på den accounten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 nån som hette gta3_player då? HejHej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 HejHej GTA3_PLAYER namnet är legendariskt . Jag glömmer aldrig hitta bilden leken, tre ords leken och dom där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 no difference... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts