P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Fan vad man hatade Kloak_råttan, de är Krax för de som inte vet! Haha då måste han varit .. 9 när han var "kloak_råttan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ha ha. minns det som om det var igår minns kloak_råttan, han var grym, synd bara att han vart bannad. och spam forumet, obetalbart. kunde skriva vad fan man ville där utan varningar oj oj oj man kände igen alla på signaturer och avtarer och liknande då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Mmm, någon som har minnen från när jag fakade den 1000:de medlemmen? Ganska många nya som skrivit här också, doh. *Gråter en halv tår* Edit: Åååh, jag älskar den här: Edit2: Minns ni våran quote-pyramid? Redigerad 4 maj, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Haha, for your information people. Kaboom är INTE 86:a. --- Aah, spam-forumet. Rollspelet i Vice City där jag styrde allt helt åt helvete innan Funnylin kom in och gormade. Minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Edit2: Minns ni våran quote-pyramid? Självklart, det var ju min idé. Haha, det var en jävla massa bus vi hittade på medans Hultan var bortrest. Stackars hönapöna... man saknar den jäkeln ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Självklart, det var ju min idé. Haha, det var en jävla massa bus vi hittade på medans Hultan var bortrest. Stackars hönapöna... man saknar den jäkeln ibland. Säg nån som inte saknar den grabben(folk som inte va reggade på den tiden ombedes att ge fan i att svara på denna frågan) Hönapöna! Come back. Har iaf kvar bilderna på han i huvet. Skidnörden själv gör ett misslyckat hopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hönapöna! Come back. Har iaf kvar bilderna på han i huvet. Skidnörden själv gör ett misslyckat hopp. Jag fick aldrig veta hur han såg ut... DEPRESSION!! Jag kan inte dö förrens jag fått se en bild på Blaque. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Kort sagt: Det var bättre förr! Då var vi bara ett gäng killar som satt på gtasajten dagarna i ända och slösade bort våra liv på meningslösa spaminlägg Redigerad 5 maj, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kort sagt: Det var bättre förr! Då var vi bara ett gäng killar som satt på gtasajten dagarna i ända och slösade bort våra liv på meningslösa spaminlägg Nu är det en massa killar och lite tjejer som sitter dagarna i ända och slösar bort era liv på meningslösa spaminlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Aah...minns ni Kloakråttan? Han var den tidens lilla "charmtroll". . Alla hatade han .det värkar som om han har 3 konton och alla är på Hybernating edit: Fan vad man hatade Kloak_råttan, de är Krax för de som inte vet! hur vet du det? Redigerad 5 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag fick aldrig veta hur han såg ut... DEPRESSION!! Jag kan inte dö förrens jag fått se en bild på Blaque. Han har en bild på sig själv som visningsbild på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Edit2: Minns ni våran quote-pyramid? zelda äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Den här topicen väcker minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 hur vet du det? Därför att jag var medlem då han var "kloak_råttan" men jag hade en annan medlem som blev Hybernnånting.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 It sure does! Kommer ihåg Funnylin's rollspel, Topp3's och skribb's kukmätning i V-snack och alla dom gånger när Hultenius snackade warez, aah, minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag har länge läst på forumet men varit för trög på den tiden att förstå hur man blev medlem men det var på iq 75 tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag har länge läst på forumet men varit för trög på den tiden att förstå hur man blev medlem men det var på iq 75 tiden Du verkar inte ha avancerat iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Du verkar inte ha avancerat iaf Säger han som dunkar huvudet för att få småpojkar på forumet att skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vad finns det att diskutera? Då var då, nu är nu Dessutom kan man väl knappast datera "den gamla goda tiden" till något exakt datum? Innan horden av GTA: VC-spelarna kom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kommer ihåg Funnylin's rollspel Awwww Minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts