Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag vet jag bara kritiserar dina kritiker eller ehm vänta vad fan snackar jag om? ähh vafan skit samma peace out! Yay!! Fred på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hmm, är det bara på internet eller har du dåligt självförtroende i verkliga livet också? Hmm, är det bara på internet eller är du otroligt sexig i latex i verkliga livet också? Ne men seriöst. Bara för du är 86:a så betedde du dig väldigt barnsligt. Antagligen därför han skrev barn wacko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Hmm, är det bara på internet eller är du otroligt sexig i latex i verkliga livet också? Ne men seriöst. Bara för du är 86:a så betedde du dig väldigt barnsligt. Antagligen därför han skrev barn wacko. Jadu, så kan det ju vara. Redigerad 4 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Jag förstod det, hmm.. Dålig sarkasm. Ja, det var ett skämt i mitt första inlägg, jag trodde det var rätt uppenbart. Hmm, är det bara på internet eller har du dåligt självförtroende i verkliga livet också? Jag hade väldigt dåligt självförtroende för ett par år sen, men just nu känner jag mig mycket bättre än någonsin förut. Men vad har det med din underutvecklade förmåga att känna igen humor att göra? Stell: Ne, jag skrev barn för att det är en kul grej bara. "Barn, sluta bråka, annars får ni sätta er i bilen" o.s.v. Kulkul. ^^ Redigerad 4 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ja, det var ett skämt i mitt första inlägg, jag trodde det var rätt uppenbart. Jag hade väldigt dåligt självförtroende för ett par år sen, men just nu känner jag mig mycket bättre än någonsin förut. Men vad har det med din underutvecklade förmåga att känna igen humor att göra? Stell: Ne, jag skrev barn för att det är en kul grej bara. "Barn, sluta bråka, annars får ni sätta er i bilen" o.s.v. Kulkul. ^^ JAG tycker det var asigt kul! Speciellt med den fina illustrationen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 W0rd på det tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 W0rd på det tija Yaaay! Han håller med mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Sluta bråka barn, ni vad som händer annars... Hemmataget foto... Vad jag har sett av de gamla trådarna verkade det vara rätt skön stämning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Bra stämning? ser så ut tss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Aah...minns ni Kloakråttan? Han var den tidens lilla "charmtroll". . Alla hatade han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hmm, är det bara på internet eller är du otroligt sexig i latex i verkliga livet också? Ne men seriöst. Bara för du är 86:a så betedde du dig väldigt barnsligt. Antagligen därför han skrev barn wacko. Haha, Stellhell kallar en annan väldig barnslig, måste vara dagens lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Minns spamforumet! Kommer inte på några speciella minnen nu, får tänka lite. Men jag lovar att jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Bra stämning? ser så ut tss.. Ha ha! "Håll käft själv"! Ha ha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ja, det var väl goa tider förr, kommer ihåg när Hultenius införde IPB-forumet och kommer också ihåg när skribb fick damp på forumet... suck, bara Hultenius inte hade tagit bort den gyllene topicen... Har inte läst hela tråden,så jag kan ha missat det ifall det kom fram men: Vilken "gyllene" topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Har inte läst hela tråden,så jag kan ha missat det ifall det kom fram men: Vilken "gyllene" topic? Skulle gissa att det var den tråden där skribb gav Hultenius ett "fuck you" och skrev ett par saker om forumet och Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jo, jag kommer ihåg den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=8698 Våga aldrig kolla. Nån som kommer ihåg vad det stod/var i mailet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Haha, Stellhell kallar en annan väldig barnslig, måste vara dagens lol Jag är inte barnslig. Jag är störd. Väldig skillnad faktist. @Jacker: det stog nån shit om en död tjej. Skitbarnsligt. Redigerad 4 maj, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Sommaren 2003, glömmer jag aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jo, jag kommer ihåg den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=8698 Våga aldrig kolla. Nån som kommer ihåg vad det stod/var i mailet? Fan, länken funkade ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Fan vad man hatade Kloak_råttan, de är Krax för de som inte vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts