Xogede Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Stellhell vad har hänt med din ava och sign? STOR LÄSKIG BOKSTAV!!1shift+one http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27542 (Det har varit mig en stor ära att få skriva i denna topic) Redigerad 4 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Haha, din kalv. Jag blev skogstokig på att du var tvungen att skriva med blått och typ courier fonten. Minns det som fan. Kommer ihåg det. Shit jag har inte märkt att funnylin har slutat med blått! Det har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Och du ska säga att du blev skogstokig, hörrödu mr.stalleponken, du skrev faktiskt med rosa text i början stalleponken, hönapöna och gtapelle Ja jag vet. Saknar rosa text på sidan.. Btw, saknar min fina som post icon.. :'( Måste mobba mina stjärtknull topp3 och Karatemorfar Mooofa - Ni "oldies" kommer ihåg när han mobbade mig med en skitful Hemglass bil.. The big vercetti - Mycket vackert namn på vår allas Topp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) ...och det tog tusen miljoner år innan man fick svar på sina inlägg... Åååh nej! På den tiden fick man svar snabbare än nu tycker jag. Alla höll sig i samma topicar. Mycket som har ändrats. *detta var en spamming(dock så nödig) dubbelpost * Redigerad 4 maj, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Ja jag vet. Saknar rosa text på sidan.. Btw, saknar min fina som post icon.. :'( Måste mobba mina stjärtknull topp3 och Karatemorfar Mooofa - Ni "oldies" kommer ihåg när han mobbade mig med en skitful Hemglass bil.. The big vercetti - Mycket vackert namn på vår allas Topp3. Fan va vi störde oss på enögat ^^ orginalfärgen från stellhell, juli 2002 Redigerad 4 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Mooofa - Ni "oldies" kommer ihåg när han mobbade mig med en skitful Hemglass bil.. Haha, stanna uppe hela natten och chatta både på MSN och i Vardagssnack... och Moofa som skulle bowla eller nå't efteråt. The big vercetti - Mycket vackert namn på vår allas Topp3. the big Vercetti wtf . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Stellhell vad har hänt med din ava och sign? Nu är du nog sur för att du inte har någonting att r**** till. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Stämning och stämning... Vad är det för fel på dagens stämning? Jag gillar den!! Den stämningen vi har nu är skitbra men den då var ännu bättre kaboom sluta snacka om dina perversa fantasier! Redigerad 4 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Den stämningen vi har nu är skitbra men den då var ännu bättre kaboom sluta snacka om dina perversa fantasier! Men klaga... You wont get it back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Den stämningen vi har nu är skitbra men den då var ännu bättre kaboom sluta snacka om dina perversa fantasier! Hm, har jag ens börjat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Asså vafan lägg ner med dinna försök att få alla mods respekt genom att mucka gräl! tija jag klagar inte jag svarar bara på dinna frågor det kanske inte är så smart att ställa frågor som du inte vill ha svar på! Redigerad 4 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Asså vafan lägg ner med dinna försök att få alla mods respekt genom att mucka gräl! Har jag ens börjat? Kan du sluta be mig att lägga ner saker? Redigerad 4 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nu är du nog sur för att du inte har någonting att r**** till. =/ Jag är iaf sur. Måste ju skifta mellan min porrmapp och forumet nu när jag wankar.. Var så bra för man kunde göra båda sakerna samtidigt när jag hade den.. Topic: Minns nu vår allas SpaceHunter2001 hans eviga tjat om att kärlek var en sjukdom. UNDERBART!! *Wank wank* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Sluta bråka barn, ni vad som händer annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Sluta bråka barn, ni vad som händer annars... Barn? Är äldre än dig iallafall.. Men jadu, du kan kalla mig vad du vill. Redigerad 4 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 tija jag klagar inte jag svarar bara på dinna frågor det kanske inte är så smart att ställa frågor som du inte vill ha svar på! Jag bara kritiserade ditt svar. Det får man göra. Typ "Varför slår du mig?" "Jag vill det!". Då får ju jag kritisera det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Barn? Yngre personer, ja. Är äldre än dig iallafall..Det märks. Men jadu, du kan kalla mig vad du vill. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag vet jag bara kritiserar dina kritiker eller ehm vänta vad fan snackar jag om? ähh vafan skit samma peace out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Sluta bråka barn, ni vad som händer annars... Är det en läderpiska och buttplug mina ögon skådar?! Du vet var jag bor "pappa". Din "son" har varigt olydig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Yngre personer, ja.Jag förstod det, hmm.. Dålig sarkasm. Det märks. Dålig sarkasm igen. Hmm, är det bara på internet eller har du dåligt självförtroende i verkliga livet också? Redigerad 4 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts