Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Här kan ni som blev medlem innan April 2003 diskutera "den gamla goda tiden". Jag saknar stämingen som fanns på forumet då. Då kunde man känna igen medlemmarna på deras signaturer, och avatarer. Nu kan man inte längre ta de nya medlemmarna på allvar, de är helt enkelt oseriösa i våra ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nu kan man inte längre ta de nya medlemmarna på allvar, de är helt enkelt oseriösa i våra ögon. Säger killen som skapade en ny användare för att sno platsen som den 1000 medlemmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nu tycker jag faktiskt att du är lite väl taskig, Speedie-bubben... Vad skulle forumet vara utan mig?! Jag menar, de flesta tjejer tillkom efter "the good old days" och ett forum utan tjejer är väl inget forum alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Aah...minns den tiden då SPAM forumet existerade. Det var roliga tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nu tycker jag faktiskt att du är lite väl taskig, Speedie-bubben... Vad skulle forumet vara utan mig?! Jag menar, de flesta tjejer tillkom efter "the good old days" och ett forum utan tjejer är väl inget forum alls? Exakt.. tack vare tjejer har jag nu börjat läsa på forumet... igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nu tycker jag faktiskt att du är lite väl taskig, Speedie-bubben... Vad skulle forumet vara utan mig?! Jag menar, de flesta tjejer tillkom efter "the good old days" och ett forum utan tjejer är väl inget forum alls? You go girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag har hängt här på gtasajten sen september 2002 men jag registrerade mig på forumet ungefär när GTAmods kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Nu tycker jag faktiskt att du är lite väl taskig, Speedie-bubben... Vad skulle forumet vara utan mig?! Jag menar, de flesta tjejer tillkom efter "the good old days" och ett forum utan tjejer är väl inget forum alls? Fanns tjejer för i tiden med. Dom var inte så aktiva dock. Aja, /me miss the old days. *edit* Nu snackar vi 2002. Ljuvligt. Redigerad 4 maj, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Seriöst, vadå löjlig tråd? För det första kan ju bara ett fåtal av medlemmarna diskutera "the good old days" då enbart ett fåtal var här runt den tiden. Och visst, allt var mycket bättre då. Spam och kaos överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ja, det var väl goa tider förr, kommer ihåg när Hultenius införde IPB-forumet och kommer också ihåg när skribb fick damp på forumet... suck, bara Hultenius inte hade tagit bort den gyllene topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag förstår inte vad som är så himlans dåligt på forumet nu, som var bättre förr... Kan någon förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag kommer också ihåg the good old days! jag var besökare 1,5 år innan jag blev medlem. när skribb fick damp var roligt e det någon som kan länka till den topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag förstår inte vad som är så himlans dåligt på forumet nu, som var bättre förr... Kan någon förklara? Nostalgi är en mäktig kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nostalgi är en mäktig kraft. Ja, jo, det är ju sant... Jag kan tillexempel lyssna på gamla BSB-låtar och tänka "Åh, det var tider..." fast jag aldrig gillade BSB när de vr poppis. Typ -98... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nostalgi är en mäktig kraft. Haha, din kalv. Jag blev skogstokig på att du var tvungen att skriva med blått och typ courier fonten. Minns det som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Och du ska säga att du blev skogstokig, hörrödu mr.stalleponken, du skrev faktiskt med rosa text i början stalleponken, hönapöna och gtapelle Redigerad 4 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Stellhell vad har hänt med din ava och sign? Shit jag har inte märkt att funnylin har slutat med blått! Tija forumet var inte bättre förut men stämningen var cirka 10 gånger bättre hey är det någon som har länken till dämpnings paper tråden det är nog det roligaste som har hänt på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tija forumet var inte bättre förut men stämningen var cirka 10 gånger bättre Stämning och stämning... Vad är det för fel på dagens stämning? Jag gillar den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Stämning och stämning... Vad är det för fel på dagens stämning? Jag gillar den!! Går inte beskriva stämmningen när vi bara var några 100 medlemmar och till och med hultan spammade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Går inte beskriva stämmningen när vi bara var några 100 medlemmar och till och med hultan spammade ...och det tog tusen miljoner år innan man fick svar på sina inlägg... Nu får man ju praktiskt taget svar innan man skrivit klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts