Gäst Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nån som vet vars och vad programmet som gör att man kan skriva med andras namn heter och vars den finns att ladda ner? Exempel 1: Du e dum 2: Du e dummare Då kan "1" andvända denna funktionen för att skriva med 2ans namn t.e.x 1:Jag e smartast 2: (Här skriver 1an) Ja du e så smart och sexig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag är också i behov av det programmet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 "Behov?" era fördömda fjortisar! är det kul att få nån sur på dig i 2 sekunder? skärpning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Förstår inte riktigt vad det är för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kommer inte ihåg vad det heter eller jo, kom på efter lite googlande, Messenger Discovery heter programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 att få nån sur på dig i 2 sekunder Mmm, pie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 http://www.messengerdiscovery.com/?p=download Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kan någon förklara bättre, förstod inte vad han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kan någon förklara bättre, förstod inte vad han menade. Jag säger: !imitate Jag är klad hest som käkar bajzzz HowHow säger: Jag är klad hest som käkar bajzzz HowHow säger: WTF? eller kanske inte menade det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag säger: !imitate Jag är klad hest som käkar bajzzz HowHow säger: Jag är klad hest som käkar bajzzz HowHow säger: WTF? eller kanske inte menade det där. Aha...jag hade någon som imiterade Hohow med versaler i en MSN konversation igår. Hon hette Sara och var pedofil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kommer inte ihåg vad det heter eller jo, kom på efter lite googlande, Messenger Discovery heter programet Sånt ska man komma ihåg. Jag har kvar programmet fortfarande. Fast inte till någon nytta. Tror inte jag använder någon funktion i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hmm, massa virus i dedär ju.. kom t.ex Sais å Bargains... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Orka läsa alla inlägg MSN Discovery heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Aha...jag hade någon som imiterade Hohow med versaler i en MSN konversation igår. Hon hette Sara och var pedofil. Vissel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ladda INTE ner detta program! Jag gjorde det! Det kom med massa virus så som Trojan,Bargain,Sais,och skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ladda INTE ner detta program! Jag gjorde det! Det kom med massa virus så som Trojan,Bargain,Sais,och skit! Du ladda väl ner det från gimmevirus.com/msndiscoverywithvirus.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts