vigge Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Utforska dig fram, man lär sig inte genom att bara fråga någon annan när man stöter på problem, visst, det går, men du lär dig bättre genom att själv prova dig fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Utforska dig fram, man lär sig inte genom att bara fråga någon annan när man stöter på problem, visst, det går, men du lär dig bättre genom att själv prova dig fram Utan er på gtasajten så hade jag inte trott att det gick göra något med Photoshop.... Photoshop 4 Lajjjf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Så ni ha lärt er allt själv? Ärligt talad jag fattar inte ett skit av photoshop! (Ursäkta språket) Perlan_ hur gjorde du din sign? Samma med speeder och kaller.. Jo jag kan ju försöka mig på på din länk kaller jag är ju ändå 14 år.. tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Så ni ha lärt er allt själv? Ärligt talad jag fattar inte ett skit av photoshop! (Ursäkta språket) Perlan_ hur gjorde du din sign? Samma med speeder och kaller.. Jo jag kan ju försöka mig på på din länk kaller jag är ju ändå 14 år.. tack tack Om du kollar i högra hörnet av min sing så ser du vem som gjort den Tackleberry Han visade mig att man kan göra snygga signs En dag senare så gjorde jag min lunar-press (Helt själv *stolt*) EDIT: Ja, jag har lärt mig det mästa själv Redigerad 5 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag är självlärd iallafall, har jobbat med photoshop i 3 år för att lära mig det jag kan, så bara komma och fråga t.ex. "hur göra man din signatur?" funkar inte. gör massa guider så lär du dig med tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nu har jag gjort en grej men hur öppnar jag den i visningsprogram för bild och fax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nu har jag gjort en grej men hur öppnar jag den i visningsprogram för bild och fax? Spara den som png/gif/jpeg/bmp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Spara den som png/gif/jpeg/bmp? Mmm men sen står det att förhandsgransking inte tillgänlig EDIT: Fick till det. Sparade i BMP Redigerad 5 maj, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Mmm men sen står det att förhandsgransking inte tillgänlig Testa igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Så ni ha lärt er allt själv? Ärligt talad jag fattar inte ett skit av photoshop! (Ursäkta språket) Perlan_ hur gjorde du din sign? Samma med speeder och kaller.. Jo jag kan ju försöka mig på på din länk kaller jag är ju ändå 14 år.. tack tack Många som inte kan så mycket om photoshop undrar hur man gör spegeltext, ungefär som jag gjorde i perlans signatur. Jag gjorde en kort, liten guide åt honom, så jag kan ju lik gärna visa upp den här så slipper fler fråga... Ladda ner guiden här. Redigerad 5 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Många som inte kan så mycket om photoshop undrar hur man gör spegeltext, ungefär som jag gjorde i perlans signatur. Jag gjorde en kort, liten guide åt honom, så jag kan ju lik gärna visa upp den här så slipper fler fråga... Ladda ner guiden här. Mm... Tackleberry är schyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Mmm men sen står det att förhandsgransking inte tillgänlig EDIT: Fick till det. Sparade i BMP Spara hellst i jpg eller gif, bmp blir oftast för stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ok men nu har jag gjor en signatur. Säg ärligt vad ni tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ok men nu har jag gjor en signatur. Säg ärligt vad ni tycker. Rätt Nice =) Keep Working Men du.. kan jag få vara med i din sign ??? Där det står Perlan_ - ?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Rätt Nice =) Keep Working Men du.. kan jag få vara med i din sign ??? Där det står Perlan_ - ?????? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vad menar du? Du vet där det står: "BANNED.. David_ Cortez- cool Elander- grym Skribb- Snäll Lindström- Snäll" Kan du skriva mitt namn osså ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Du vet där det står: "BANNED.. David_ Cortez- cool Elander- grym Skribb- Snäll Lindström- Snäll" Kan du skriva mitt namn osså ? Får se vad jag ska skriva då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Kollade på din film tackleberry tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts