p-c-2 Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hej! Är det nån som vet nån bra sida där man kan lära sig hur man användre Adobe Photoshop CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hej! Är det nån som vet nån bra sida där man kan lära sig hur man användre Adobe Photoshop CS? Det finns guider, men en av de bästa metoderna är att prova sig fram. När man "lär sig själv" så lär man sig funktionerna på sitt eget sätt, så att man lättare kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vad är det för skillnad på vanliga Photoshop och Photoshop CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vad är det för skillnad på vanliga Photoshop och Photoshop CS? Vanliga? Photoshop CS är samma sak som Photoshop 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vanliga? Photoshop CS är samma sak som Photoshop 8 Ja jag vet inte, därför jag frågade. Men om det är som du säger så vet jag en bra Guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vanliga? Photoshop CS är samma sak som Photoshop 8 Men jag har två photoshop: Cs och imageready Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Men jag har två photoshop: Cs och imageready Photoshop är photoshop och imageready är imageready Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Photoshop är photoshop och imageready är imageready Ja men vad är det för skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ja men vad är det för skillnad? I photoshop redigerar du bilder, i imageready animerar du gif-biler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) I photoshop redigerar du bilder, i imageready animerar du gif-biler Så när du gör bilar så gör du det i photoshop inte image ready? EDIT: Hur gör man text? Redigerad 4 maj, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Finns det nån sida där man kan ladda ner Photoshop, min verision är så gamal. Men eftersom man inte får prata om olagliga nerladdningar här, finns det någon laglig, isåfall ge ut en länk. Redigerad 4 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Finns det nån sida där man kan ladda ner Photoshop, min verision är så gamal. Men eftersom man inte får prata om olagliga nerladdningar här, finns det någon laglig, isåfall ge ut en länk. Antar att det finns 30-dagars trial på adobes hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 EDIT: Hur gör man text? Klicka på ikonen för text, och klicka sedan på ytan du arbetar med, så skapas ett textlager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Men när jag gör text så blir det så här litet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Men när jag gör text så blir det så här litet: Stackars dig som får sån liten text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Stackars dig som får sån liten text Ja, och hur gör man så den blir sådär grym= 3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ja, och hur gör man så den blir sådär grym= 3d Photoshop är ett bildredigeringsprogram, och har inget stöd för 3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Men så som de gör i sina signaturer. EDIT: Som din Redigerad 5 maj, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Om du är tillräckligt gammal så att du kan förstå engelska så finns det många bra guider på www.good-tutorials.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Och photoshop tar tid att lära! Vi andra har tagit oss den tiden, du behöver också det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts