Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag har letat förgäves efter ett gästboksskcript till en hemsida. Det ska vara i html, och jag är tacksam om någon kan hjälpa mig att lägga in det. Scriptet behövs till Strömsund fiskeklubbs hemsida, så det ska inte vara något extremt superduper avancerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Finns inga gästboksscript i html.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Här under Script Redigerad 4 maj, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Går det att lägga in ett PHP-script på en html-sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Bej kanske inte....Dumt av mig, Men skaffa dig ett webhotel så kan du göra rena php sidor istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Borde ju att gå att göra i Javascript, men gbok.com finns väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Bej kanske inte....Dumt av mig, Men skaffa dig ett webhotel så kan du göra rena php sidor istället Vet du ett bra webbhotell som stödjer MySQL...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vet du ett bra webbhotell som stödjer MySQL...? Det gör väl dom flesta ! Men här är några billiga : Surftown.se B-one.net Pentry.se finns mycket fler billiga också ! eller vill du ha ett gratis så kolla på Frip.dk och 1go.dk det suger som fan dock:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vet du ett bra webbhotell som stödjer MySQL...? FDFSDF http://www.webhotellguiden.nu/ vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Borde ju att gå att göra i Javascript, men gbok.com finns väll? Hur då? Ska inläggen lagas hos klienten (besökarens dator) eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hur då? Ska inläggen lagas hos klienten (besökarens dator) eller? O my lord, ich did not tänka so långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts