Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag vill rekommendera Messenger Plus!, ett addon till MSN messenger som lägger in många extrafunktioner. Det är lätt att installera och i den nyaste versionen kan man skicka ljud till varandra. www.msgplus.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Var noga med att inte kryssa i sponsoravtalet under instalationen bara ladda ner stuffplug, http://www.stuffplug.com/ , ett plugin till msnplus, för fler smarta funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Var noga med att inte kryssa i sponsoravtalet under instalationen bara ladda ner stuffplug, http://www.stuffplug.com/ , ett plugin till msnplus, för fler smarta funktioner Man måste ju ha en kod?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Man måste ju ha en kod?? STOR LÄSKIG BOKSTAV!!1shift+one http://stuffplug.com/?act=generate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Stuffplug funkade bra! Jag tycker att ALLA msn-användare ska ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 A apatch.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Stuffplug funkade bra! Jag tycker att ALLA msn-användare ska ha det! Det tycker inte jag, två processer för MSN Messenger är en för mycket imo, A-Patch räcker (dock saknar man ju några av funktionerna i plus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det tycker inte jag, två processer för MSN Messenger är en för mycket imo, A-Patch räcker (dock saknar man ju några av funktionerna i plus) Vad har den patchen för funktioner då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det tycker inte jag, två processer för MSN Messenger är en för mycket imo, A-Patch räcker (dock saknar man ju några av funktionerna i plus) Orka bry sig om man har en extra process som drar ca 2mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Orka bry sig om man har en extra process som drar ca 2mb Gör som du vill, jag tycker iaf att det är irriterande att ha en process som körs hela tiden, även om inte Messenger är igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Gör som du vill, jag tycker iaf att det är irriterande att ha en process som körs hela tiden, även om inte Messenger är igång Stänga av när man ej använder MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det finns så många processer. Varför bry sig om en enda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Stänga av när man ej använder MSN. Gillar inte att behöva göra en massa extra bara för att något ska fungera Speeder: en utgör en del av helheten, jag bryr mig om varenda process och vill ha kontroll över varenda Jaja, har varit off-topic ett tag nu, slutpratat Redigerad 5 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts