Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Har du/ni någon båt? Här kan ni diskutera de roliga flytande sakerna. Min familj har en Motorbåt med övernattningsmöjlighet, och jag tänker köpa en egen liten båt till nästa sommar. Fritt att diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Jag å farsan ville ha en snabb jävla motorbåt. morsan ville ha nån puttrar båt. de blev krig å nu kör vi en saab 9-5 Aero Jäddra fint vatten Redigerad 4 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Skön stämmning i den bilden speeder... vi har en galaxy lazer, 23fotare har jag för mig, vi har byggt wake-tower på den, asgo att åka wakeboard efter. Redigerad 4 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vi hade en Buster L förrut som farsan sedan sålde förra året, och den här vintern köpte han en Buster S som han ska hämta ut här i maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Här e våran squadron 58 (58 fot) som ligger i italien där vi har en sommar stuga.sq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Här e våran squadron 58 (58 fot) som ligger i italien där vi har en sommar stuga. ! En video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Någon som kollat videon i föregående post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vi köpte en båt till våran stuga förra veckan, 30 horsepower. Bättre än morsan och farsan 3,5;a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Jupp den va....mysig asså ja snakkar om speeders video Redigerad 5 maj, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Det finns ingen bättre än sommar här i Strömsund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts