GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Här e min senaste player jag gjort... gjorde den igår och nej jag stöder fort ingen nazi crap. så vad tycker sej om den? http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1115155077.jpg Redigerad 4 maj, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Manhunt insperead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Jupp lite och lite från chemical brothers nya musik video Redigerad 4 maj, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Han kan ju inte ha en japansk kamikazeflagga på tröjan med ett hakkors i vore som att en jude skulle springa på stan och skriva sieg heil.. de funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 He dont care what coulor on youre skin you have, he's gonna kill you any way! --> He don't care what skin color you have, he's gonna' kill you anyway! Om du hade tänkt uppdatera promobilden. Annars, snyggt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 He dont care what coulor on youre skin you have, he's gonna kill you any way! --> He don't care what skin color you have, he's gonna' kill you anyway! Om du hade tänkt uppdatera promobilden. Annars, snyggt som vanligt. He doesn't... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Han kan ju inte ha en japansk kamikazeflagga på tröjan med ett hakkors i vore som att en jude skulle springa på stan och skriva sieg heil.. de funkar inte Ville bara påpeka att japan och tyskland var allierade och hjälpte varann under kriget, judarna och nazisterna var inte lika mycket allierade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ville bara påpeka att japan och tyskland var allierade och hjälpte varann under kriget, judarna och nazisterna var inte lika mycket allierade Indeed det medstavar bajset det finns många alternativ med förkortning o sånt men plz håll er till topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Snyggt, keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 He doesn't... eller? Jo, visst fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Indeed det medstavar bajset det finns många alternativ med förkortning o sånt men plz håll er till topicen jag kan min historia, det passar ändå inte men en kamikaze flagga och ett fucking hakkors på en nynazist men.. han e dessutom färgglad som en punkare eller en bög. målningen var ju fin annars Redigerad 5 maj, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 jag kan min historia, det passar ändå inte men en kamikaze flagga och ett fucking hakkors på en nynazist men.. han e dessutom färgglad som en punkare eller en bög. målningen var ju fin annars Det är ju meningen at det spelar ingen roll om du är vit svart eller gul han kommer döda dig ändå det är därför jag har blandat japans krigs flagga med den tysk nationalska nazist flaggan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Aaha okej, det är ju bra att du har en tanke bakom det hela då var det mycket bättre enligt min mening, du är rätt bra på att måla skins Redigerad 5 maj, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts