Jump to content

He's gonna kill you anyway!

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Han kan ju inte ha en japansk kamikazeflagga på tröjan med ett hakkors i

vore som att en jude skulle springa på stan och skriva sieg heil.. de funkar inte

Ville bara påpeka att japan och tyskland var allierade och hjälpte varann under kriget, judarna och nazisterna var inte lika mycket allierade :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indeed

det medstavar bajset det finns många alternativ med förkortning o sånt men plz håll er till topicen

jag kan min historia, det passar ändå inte men en kamikaze flagga och ett fucking hakkors på en nynazist men.. han e dessutom färgglad som en punkare eller en bög. målningen var ju fin annars

Redigerad av hyperberit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan min historia, det passar ändå inte men en kamikaze flagga och ett fucking hakkors på en nynazist men.. han e dessutom färgglad som en punkare eller en bög. målningen var ju fin annars

Det är ju meningen at det spelar ingen roll om du är vit svart eller gul han kommer döda dig ändå -_- det är därför jag har blandat japans krigs flagga med den tysk nationalska nazist flaggan....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor