Tydligen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Funkar inte! hör bara ljudet... Ladda ner VideoLan player (tror de heter så, VLC) då funkar det, iallafall för mig Redigerad 6 maj, 2005 av Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ladda ner VideoLan player (tror de heter så, VLC) då funkar det, iallafall för mig Kan du ge oss en länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Yes http://www.videolan.org/vlc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Yes http://www.videolan.org/vlc/ WEii! cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Nej, men det verkar ju som han har ANVÄNDT sig av några ljudeffekter. Nej, han har ANVÄNT sig av ljudeffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 HAHA den var helt sjuk och jävligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Hehe, Helgrym film! Du har gjort ett bra jobb, gillade verkligen filmen, den var inte alls som alla andra SA-filmer, precis så som jag vill ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 7 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Visst funkar VLC-spelaren, men egentligen behövs bara DivX. Tack för alla goa svar! Tackleberry: jag förstår att du blev besviken efter att ha väntat 10 timmar på att ladda ner den =) Hur som helst så ligger den ju på en snabbare server nu så det tar inte 10 timmar längre Redigerad 7 maj, 2005 av Ufosxm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Faaaan Vaaaad braaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 BÄSTA FILM JAG SÄTT PÅ LÄNGE !!! Gär flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Gär flera Coming up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Funkar inte hör bara ljud.. har laddat ner den där VLC playern men hur ska man göra för att öppna själva filmen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Öppna programmet å dra filen till den dära rutan som öppnas.... Bra jag är på att förklara Hoppas du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Öppna programmet å dra filen till den dära rutan som öppnas.... Bra jag är på att förklara Hoppas du fattar. Jag kom på hur man öppnade filmen nu men tack för hjälpen änå P.S Ruggigt bra film to be continued?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 to be continued?? Den som lever får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) "Bandwidth Limit Exceeded The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.33 Server at www.ufosxm.neargeek.net Port 80" Så står det när jag trycker på länken :S EDIT: Har lixom provat flera gånger Redigerad 11 maj, 2005 av Daniel Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Well well, det står ju i mina inlägg i den här tråden =) Om du kollar i de senare inläggen så ser du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 HAHAHAHH DEN ÄR JU UNDERBAR!!!! 10/10 lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts