Ronin Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Bra initiativ Ufosxm! Inte så mycket att se ännu, men fortsätt så kan det kanske bli något. Jag har själv också påbörjat ett nytt projekt, "Lost in San Andreas". Det ska bli en seriös serie och jag hoppas att kunna visa pilotavsnittet snart. Jag vill inte härma dina filmer Ufosxm, men jag måste erkänna att jag har fått en del idéer av dom. "Be inspired" - Siemens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Bra initiativ Ufosxm! Inte så mycket att se ännu, men fortsätt så kan det kanske bli något. Jag har själv också påbörjat ett nytt projekt, "Lost in San Andreas". Det ska bli en seriös serie och jag hoppas att kunna visa pilotavsnittet snart. Jag vill inte härma dina filmer Ufosxm, men jag måste erkänna att jag har fått en del idéer av dom. När kommer det ungefär vara klart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Den funkar icke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Inte för mig med Hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan nån lägga upp en ny länk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan inte heller se den. Vill gjärna ha en ny länk. Den verkar ju så jävla rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag började inspelningen av nya filmen idag. Hittills har jag fått 3 minuter redigerat. Det blir jävligt bra! Introt är klassiskt 90-tal då en kamera flyger över en stad och som bakgrundsmusik är det feta trummor. Well, you know CJ är ute och leker med Ricky Joe och sina homies. De tog en buss och sen har jag inte kommit längre med redigeringen. Men CJ och Ricky Joe smiter ifrån de andra och sen spränger de en bensinmack. Neargeek-servern är dessvärre nere av någon outgrundlig anledning. That sucks.. Men jag laddar upp den på Rapidshare så får ni tanka så länge den finns där. http://rapidshare.de/files/1591902/my_name_is_cj.avi.html Mer av min nya film kommer så småningom. Ska fortsätta redigera nu. Idéer om vad som skulle kunna hända i filmen uppskattas! E-maila, skriv i tråden eller PMa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Den nya filmen är färdig nu. 37 Mb ren glädje! Problemet är dock att min bandbredd tog slut på neargeek-servern så jag kan inte lägga upp den där (antagligen därför att ni inte kan ladda ner den första filmen heller). Rapidshare spökar med sitt uploadscript så jag kan inte lägga upp den där heller. EDIT: Jag la den på en bättre server. http://ufosxm.hostvan.com/film/a_fresh_beginning.zip Redigerad 6 maj, 2005 av Ufosxm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Varför inte skriva i den "officiella" film tråden som tackelberry (stavning) har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Varför inte skriva i den "officiella" film tråden som tackelberry (stavning) har gjort? .det blir ju lite jobbigt om alla ska komentera filmen till 2 sid. i den topicen. då blir topicen ca 10 sid. med skräp. då tycker jag att det är bättre att starta en ny tropic i sånna fall . edit: när jag ska laddan ner filmen (den 2:dje) så är den på 8 tim. o 46 min. och är på 9%. är inte det lite groteskt mycket?? Redigerad 6 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 edit: när jag ska laddan ner filmen (den 2:dje) så är den på 8 tim. o 46 min. och är på 9%. är inte det lite groteskt mycket?? Jo deras server sög fan. Man tankar i 1 kb/s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jo deras server sög fan. Man tankar i 1 kb/s. .prova på http://rapidshare.de. brukar funka där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 .prova på http://rapidshare.de. brukar funka där . Du har inte läst mina inlägg mer än länken, va? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Hehe... Jag började nerladdningen före klockan 9 imorse. Sen åkte jag bort och nu när jag kom hem är den på 90%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fett ös, Tackleberry Jag har fixat upp den på en finare server (förhoppningsvis). http://ufosxm.hostvan.com/film/a_fresh_beginning.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Arr, mate, nu gick de snabbare å ladda ner, ska kika på den så fort den är nerladdad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Hmm... ja, vad ska man säga..? Det var inte värt att tanka i ca. 10 timmar för att se den, men jag vill ändå att du gör fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Haha fan bäst! mer mer mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 .det gick undan när man skulle ladda ner men när jag ska packa upp den så tar det evigheter. tills nu har jag väntat i ca 10 min. jag är ju ioförsig på en mac (iMac G5) men det borde väll ändå funka. annars är det ju diskriminering . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Funkar inte! hör bara ljudet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts