Jump to content

My name is CJ

Recommended Posts

Bra initiativ Ufosxm! Inte så mycket att se ännu, men fortsätt så kan det kanske bli något.

Jag har själv också påbörjat ett nytt projekt, "Lost in San Andreas". Det ska bli en seriös serie och jag hoppas att kunna visa pilotavsnittet snart. Jag vill inte härma dina filmer Ufosxm, men jag måste erkänna att jag har fått en del idéer av dom.

"Be inspired" - Siemens

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bra initiativ Ufosxm! Inte så mycket att se ännu, men fortsätt så kan det kanske bli något.

Jag har själv också påbörjat ett nytt projekt, "Lost in San Andreas". Det ska bli en seriös serie och jag hoppas att kunna visa pilotavsnittet snart. Jag vill inte härma dina filmer Ufosxm, men jag måste erkänna att jag har fått en del idéer av dom.

När kommer det ungefär vara klart?? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag började inspelningen av nya filmen idag. Hittills har jag fått 3 minuter redigerat. Det blir jävligt bra!

Introt är klassiskt 90-tal då en kamera flyger över en stad och som bakgrundsmusik är det feta trummor. Well, you know ^_^

CJ är ute och leker med Ricky Joe och sina homies. De tog en buss och sen har jag inte kommit längre med redigeringen. Men CJ och Ricky Joe smiter ifrån de andra och sen spränger de en bensinmack.

Neargeek-servern är dessvärre nere av någon outgrundlig anledning. That sucks..

Men jag laddar upp den på Rapidshare så får ni tanka så länge den finns där.

http://rapidshare.de/files/1591902/my_name_is_cj.avi.html

Mer av min nya film kommer så småningom. Ska fortsätta redigera nu.

Idéer om vad som skulle kunna hända i filmen uppskattas! E-maila, skriv i tråden eller PMa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Den nya filmen är färdig nu. 37 Mb ren glädje!

Problemet är dock att min bandbredd tog slut på neargeek-servern så jag kan inte lägga upp den där (antagligen därför att ni inte kan ladda ner den första filmen heller). Rapidshare spökar med sitt uploadscript så jag kan inte lägga upp den där heller.

EDIT:

Jag la den på en bättre server.

http://ufosxm.hostvan.com/film/a_fresh_beginning.zip

Redigerad av Ufosxm
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte skriva i den "officiella" film tråden som tackelberry (stavning) har gjort?

.det blir ju lite jobbigt om alla ska komentera filmen till 2 sid. i den topicen. då blir topicen ca 10 sid. med skräp. då tycker jag att det är bättre att starta en ny tropic i sånna fall :shifty: .

edit: när jag ska laddan ner filmen (den 2:dje) så är den på 8 tim. o 46 min. och är på 9%. är inte det lite groteskt mycket??

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor