Ufosxm Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Efter att ha pratat om machinima på forumet och jag kommit med idéen om att göra en kort sitcom så har jag även pratat med brorsan och han är på att göra en. Jag passade på att leka runt lite med blöj-cj ikväll innan jag börjar på riktigt, så det här är en lite mer annorlunda film än vad som är vant att se här. My name is CJ: http://ufosxm.neargeek.net/film/my_name_is_cj.avi Peace out, Gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det här är nog den mäst okonventionella och roligaste SA-film jag har sätt . det blir 4/4. men till nästa gång så kan du väll göra rösten lite ljusare för annars så blir det lite... ...skumt väldigt bra film!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Haha... men lägg till lite mer pitch på rösterna beroende på vad han säger och hur... @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hahaha nej för fan rösten ska vara sådär! Stel, datoriserad och otroligt äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Det var ju microsoft sam som pratade i filen...I kontrollpanelen Ljud, tal och ljudenheter :"> lite slö men filmen var cool Redigerad 4 maj, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vad har du fått tag på ljudeffekterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 När jag klickar på länken så öppnar sig mediaplayer spelaren. Men sen, sen hör jag bara effkterna från filmen, och ser inget. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!! Det var det fulaste jag sett! HAHAHAH Men den var fortfarande skön! hahahahahahahhaha den bästa GTA SA filmen hittills! den får lungt 5 av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag kan inte heller se den det kommer bara Musik!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 @Ni som har problem: Kolla på den i Windows Media Player, då funkar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kunkade för mig i Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tack (igen) Ufo fortfarande en underbar film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vad har du fått tag på ljudeffekterna? Utgår från att du har dålig grammatik och egentligen menar: "Vart har du fått tag på ljudeffekterna": Han har inte sagt att han har "fått tag" på några ljudeffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hahahahahahaha klockrenfilm 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Utgår från att du har dålig grammatik och egentligen menar: "Vart har du fått tag på ljudeffekterna": Han har inte sagt att han har "fått tag" på några ljudeffekter. Nej, men det verkar ju som han har ANVÄNDT sig av några ljudeffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det var ju microsoft sam som pratade i filen...I kontrollpanelen Ljud, tal och ljudenheter FEL FEL FEL FEL!! Det står i introt vilket program jag använt. För er som inte får nån bild; installera DivX-codecen. Är det svårt att hitta ljud eller? =) Det finns ju liksom hur många sökmotorer som helst på nätet. Just för detta ändamål så gick jag till findsounds.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hehe fan bra film mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 HAHAHA! Utvecklingstörd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Bra initiativ Ufosxm! Inte så mycket att se ännu, men fortsätt så kan det kanske bli något. Jag har själv också påbörjat ett nytt projekt, "Lost in San Andreas". Det ska bli en seriös serie och jag hoppas att kunna visa pilotavsnittet snart. Jag vill inte härma dina filmer Ufosxm, men jag måste erkänna att jag har fått en del idéer av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts