Master_sage Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Något bra ljud-musik program som windows movie maker ,fast med bara ljud!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det finns E-jay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det finns E-jay Tänkte mig lite mer "seriöst" program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Audacity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Audacity. Nåt som inte är till för MAC bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 JAg har inte mac och använder audacity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 CoolEdit Pro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tänkte mig lite mer "seriöst" program! Ejay är seriöst. Magix music maker finns också, är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 "Reason 3" Det är asa bra program som mest är till för at göra egen musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts