TradingFate Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tjenare.. När jag ska modda min Toyota GT-OneTS020 så måste jag ändra storleken på hjulen.. Men jag fattar inte hur man installerar DMagic1wheel! Och sen står det att jag ska ändra massa saker i default.ide och default.dat! Men sen när man ser allt det där så blir jag iaf helt konstig i skallen:P Någon som kan hjälpa mig med moddning? Eller installering avDMagic1Wheel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det finns auto install Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TradingFate Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nej det är precis det det inte gör! Det finns bara auto till GTA III! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Nej det är precis det det inte gör! Det finns bara auto till GTA III! Jo jag har auto install på den LOVAR till vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Var får man tag i auto installen jag har bara manual install Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts