Jump to content

Någon som vet var man hittar en tjuv bil?

Share

Recommended Posts

Citerat ur den klistrade tråden:

Hur startar jag inbrottstjuvuppdragen?

Du måste ha klarat uppdraget "Home Invasion" av Ryder för att starta uppdragen. Hitta en Blackville (svart skåpbil). För att enkelt göra detta: Vid ditt sparställe på Orange Groove Street, gå ut. Ta första vänster, nästa höger, nästa vänster och titta på vänster sida för att hitta en.

Mellan 20.00 och 06.00 kan du göra uppdragen. Tryck R3 för att börja!

Hitta ett lämpligt hus. Gå in i det. Det finns en nedräknare som visar dig hur lång tid det är kvar tills solen går upp. Du måste hinna råna och lämna tillbaka sakerna innan tiden går ut.

Du får 20$ per varje sak du tar. Du får även bonusar då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice särskrivning.

Tack och VAFAAAAAN kometerar du hur jag skriver jävla tönt ^_^

dessutom stava jag rätt så hålltjäften för fan och sluta kommenter man fattar ändå även om nån stavar fel TÖNT ;);):P

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att småretas:

dessutom stava jag rätt
Stavar med r på slutet.

hålltjäften

Håll käften stavas det.

kommenter
Du glömde ett a.

nån

Någon.

Hittade fler fel i din text men dom tänker jag inte dra upp. ^_^

Ta inte illa upp, är inte ute efter att såra dig.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att småretas:

Stavar med r på slutet.

Håll käften stavas det.

Du glömde ett a.

Någon.

Hittade fler fel i din text men dom tänker jag inte dra upp. ;)

Ta inte illa upp, är inte ute efter att såra dig.

Du sårar inte dereckt mig men varför håller du på att rätta, visst jag vet att jag kanse stavar fel nån gång ibland specielt när jag blir förbannad jag orkar inte med folk som håller på och rättar andra för dom stavar fel man kan förstå vad dom försöker berätta fast man stavar fel eller inte eller hur? Allt jag ville var att hjälpa den där killen med en karta så håller du på rättar hur jag stavar vad fan är det?

@Skarface

Visst repotera på du, skyst att du gör det för jag säger vad jag tycker. Så nu ska man också hålla på få varningar av dig för man säger vad man tycker, jag kommer bara säga ett ord til:TACK ^_^

Till alla som rättar folk för dom stavar fel:

• 1 Jag hatar er alla
  • 2 Varför håller ni på rättar är det kul eller?
  • 3 Så länge personen eller personerna man försöker eller ska berätta till förstår så spelar det ingen roll hur dåligt eller bra man stavar tänk på det nästa gång

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tjänar ingeting på att få ett raseriutbrott, hedlund. Möjligtvis en varning, men inget positivt. Dessutom så stava du faktiskt fel. ^_^

Om du ska kommentera det här inlägget: Undvik fula ord och påhopp för ditt eget bästa.

Du jag stuntar i om jag svär eller skriver nå påhopp eller nått liknade jag skriver det jag känner för visst ta bort mig från sajten om det är så himla kul hur svårt är det att göra ett nytt konto

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du jag stuntar i om jag svär eller skriver nå påhopp eller nått liknade jag skriver det jag känner för visst ta bort mig från sajten om det är så himla kul hur svårt är det att göra ett nytt konto

Tycker jag inte du ska strunta i. Blir ditt konto avstängt är det inte så svårt att göra ett nytt konto, men därimot om din IP bannas så blir det lite svårare..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...